Uniapnean vertaisryhmä

Uniapneavertaisryhmän, ”Uniklubin” jäseniä yhdistää sama sairaus, kokemus tai kiinnostus sairauteen. Ryhmässä voit kohdata ja jakaa ajatuksia ja tunteita luottamuksellisesti. Ryhmän toiminta on monipuolista ja sopii kaiken ikäisille. Vertaisryhmän ohjaaja on käynyt Hengitysliiton koulutuksen vapaaehtoistyöhönsä. Ryhmän vetäjänä toimii vertaisohjaaja Merja Mikkonen. Tapahtumiin ovat tervetulleita kaikki yhdistyksemme jäsenet. Tervetuloa uudet jäsenet !

Uniapneaepäily? Kaikki irti kotimittauksesta luento tallenne 15.3. 2022 katsottavissa täältä. Väitöskirjatutkija, DI Laura Kalevo, Itä-Suomen yliopisto.

Uni ja mielenhyvinvointi luentotallenne 26.10.2021 katsottavissa täältä. Luennoitsija Sari Kapanen, TtM, unihoitaja. Luennolla esitetään millaiset tekijät vaikuttavat uneen ja kuinka voin arjessani parantaa nukkumista myös hengitysterveyden perusasioiden osalta. Luentotallenne katsottavissa vuoden 2023 loppuun asti.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen
Merja Mikkonen