Uniapnean vertaisryhmä

Uniapneavertaisryhmän, ”Uniklubin” jäseniä yhdistää sama sairaus, kokemus tai kiinnostus sairauteen. Ryhmässä voit kohdata ja jakaa ajatuksia ja tunteita luottamuksellisesti. Ryhmän toiminta on monipuolista ja sopii kaiken ikäisille. Yhteisiä kokoontumisia järjestetään noin kerran kuussa, yleensä Viestikadulla.

Vertaisyhmän vetäjänä toimii vertaisohjaaja Merja Mikkonen. Ohjaaja on käynyt Hengitysliiton koulutuksen vapaaehtoistyöhönsä. Tapahtumiin ovat tervetulleita kaikki yhdistyksemme jäsenet. Tervetuloa mukaan myös uudet jäsenet !

Tänä vuonna vielä Uniapnearyhmän pikkujoulut 7.12. klo 17 Suokadun Palvelutalolla, Suokatu 6.

Uni ja mielenhyvinvointi luentotallenne 26.10.2021 katsottavissa täältä. Luennoitsija Sari Kapanen, TtM, unihoitaja. Luennolla esitetään millaiset tekijät vaikuttavat uneen ja kuinka voin arjessani parantaa nukkumista myös hengitysterveyden perusasioiden osalta. Luentotallenne katsottavissa vuoden 2023 loppuun asti.

Lisätietoja ohjaajalta
Merja Mikkonen
050 356 8835 merja.kannassalo@outlook.com

Ilmoittautumiset Novapoliksen kokoontumisiin toimistolle viikkoa ennen tapaamista kuopionseutu@hengitysyhdistys.fi tai 044 757 4642