Vesanto

Kaisa Toikkanen
keittiövastaava
toikkanenkaisa@gmail.com

Ota yhteyttä puheenjohtajaan tai muihin paikallistoimikunnan jäseniin ja esitä toiveesi toiminnasta!

Seuraa Sisä-Savon lehden seurapalstaa, jossa ilmoitamme tapahtumien tarkat tiedot.

Yhdessä eteenpäin 8.5.

Vesannon yhdistysten yhteinen tapahtuma Yhdessä eteenpäin seurakuntakodilla 8.5. klo 10-12
Tämän kerran ohjelmasta vastaa Hengitysyhdistyksen Vesannon toimikunta ja ohjelmassa on kulttuuria, Tanssiteatteri Tero Lehtimetsä esittää kappaleen ”Pieni musiikkinäytelmä Pariisissa”
Lisäksi yhteislaulua ja kahvitarjoilu. Tervetuloa kaikki mukaan !

Lisätietoa esiintyjästä https://www.tanssivateatteri.fi/Etusivu/

Kuntosalivuoro keskiviikkoisin

Hengitysyhdistyksen oma kuntosalivuoro keskiviikkoisin klo 12-13 Liikuntahallin kuntosalilla .

Tule mukaan kohottamaan kuntoasi mukavaan porukkaan. Vuoro on maksuton.
Lisätietoja Riitalta puh 040 7625 130

Uniapnean vertaisryhmän tietoa

Oletko kiinnostunut uniapneasta ? Lue lisää tästä linkistä ja osallistu vertaisryhmän toimintaan. Ryhmä kokoontuu Kuopion Tätilässä kerran kuukaudessa.

Uintimatkat Viitasaarelle

Uintimatkat lauantaisin kerran kuussa alkaen 27.1.

Aikataulu: Lähtö 9.50 Tervo – 10.15. Vestori Vesanto – 10.25 Ahveninen Vesanto
Paluumatkalle lähdetään Viitasaarelta n. 13.30

Järjestämme yhteistyössä Vesannon ja Tervon kuntien ja Hengitysyhdistyksen kanssa bussikuljetukset Viitasaarelle. Lähde mukaan mukavalle uintiretkelle, ei ennakkoilmoittautumisia, maksat vain oman uintilipun verran (aik. 6,5€ / eläkeläiset 5€ /lapset 4-15v 4,50€ )

Jäsen, otathan jäsenkortin mukaasi ja näytät sen esim. Vesannon toimikunnan puheenjohtajalle tai sihteerille, näin saamme kerättyä uintiretkien Hengitysyhdistyksen osallistujamäärät (yhdistys maksaa puolet uintiretkien kuljetuskustannuksista).

Yhdessä eteenpäin

Vesannon seurakuntatalolla vietettiin Yhdessä eteenpäin 10.5. ja ohjelman vetovastuussa oli Hengitysyhdistyksen Vesannon toimikunta. Paikalla oli jäseniä alueen useista potilasyhdistyksistä. Ohjelmassa oli Well02 hengitysharjoituslaitteen esittely Teams välitteisesti, Vesanto-tietovisa, yhteislaulua ja tietenkin maittavat kahvit.