Tuusniemi

Raili Kuronen

Paikallistoimikunnan järjestämää toimintaa 2023

Tulethan tapahtumiin terveenä!

Uintimatkat jatkuvat tiistaisin, 17.1.2023 alkaen. Lähtö kello 9.45 K-kaupan edestä. Lipun hinta 5 euroa.

Tuolijumppa jatkuu 19.1.2023 alkaen kello 9 Järjestötilassa (Keskitie 22)
Ohjaus Tuusniemen Kuntoutus, Veera Jäppinen

Lisäaikaa liikunnalle

Tuusniemen jäsenet viettivät yhdessä lisäaikaa liikunnalle tapahtumaa kuntoportailla lauantaina 29.10.22. Kellojen siirrosta jäänyt tunti sai 20 paikallista jäsentä kokoontumaan yhteen ja tutustumaan uusiin kuntoportaisiin ja sen mahdollisuuksiin yhdessä. Portaiden kunniaksi juotiin järjestötilassa myös herkulliset ”harjakaiskahvit” .

Iloisia jäseniä kuntoportailla

Kunniakirja Pirkko Asikaiselle

Pirkko Asikainen , Tuusniemen paikallistoimikunnan pitkäaikainen sihteeri sai perjantaina 6.9.22. Tuusniemen kunnan liikuntaraadilta Voimaa vanhuuteen hankkeen kunniakirjan. Kuntaraati myönsi kunniakirjan ansiokkaasta ja pitkäaikaisesta toiminnasta kuntalaisten liikuttamisessa. Onnittelut Pirkolle !

Lisää ajankohtaisesta toiminnastamme muistiopalstoilla. Seuraa myös Kuopion Seudun Hengitysyhdistyksen kotisivuja ja Facebookia, siellä myös tapahtumailmoituksia joihin olet tervetullut.

Tule rohkeasti mukaan toimintaamme ja kerro omat ideasi toimintamme kehittämiseksi!