Kaavi

hengitysyhdistyskaavinptk@gmail.com

Alma Räsänen
050 3011 280

Toimintamme tavoitteena on jäsentemme terveyden ja sosiaalisen hyvinvoinnin edistäminen.
Fyysisen kunnon ylläpitäminen ja parantaminen on hyvinvointimme kannalta ensiarvoisen tärkeää.

Kesäteatteri Kunnon kyyti 1.8.

Tulevan kesän teatteriretki tehdään Joensuuhun, katsomaan Kunnon kyyti-teatterikappaletta. Näytös alkaa to 1.8. klo 13 Utran Uittotuvalla. Tapahtumaan on varattu ennakkoon lippuja 40-50 kpl.

Utran Uusi Teatteri juhlii kesällä 2024 kymmenvuotista taivaltaan Antti Heikkisen ja Ilja Tepon musiikkinäytelmällä Kunnon kyyti, jossa historia havisee, mittari raksuttaa ja suomalainen kansa marssii lavalle sellaisena kuin se on. Eli meille kaikille niin rakkaana. Kaikesta huolimatta. Tai juuri sen takia. Tervetuloa kyytiin. Nimittäin Kunnon kyytiin.

Lisätietoa teatterimatkasta lähempänä, mutta asiasta voi tiedustella myös suoraan Tertulta puh 040 549 4929
Järjestäjän kotisivuille https://www.utranuittotupa.fi/tapahtuma/kunnon-kyyti/

Uintiretket Outokumpuun

Keskiviikkoisin alkaen ke 10.1.24
Yhteiskuljetus bussilla lähtö klo 9.40 Kaavin matkahuollosta ja klo 10 Luikonlahdesta.
Lähtö Outokummusta klo 12.30 ja paluu Kaaville klo 13.30.
Maksu 10€ / jäsen, EI-jäsenet 15€ sisältää uimahallin, vesijumppamaksun ja kuljetuksen.

Kuopion Seudun Hengitysyhdistyksen jäsenet Kaavilta pitävät huolta itsestään ja kunnostaan käymällä uimassa ja vesijumpassa Outokummun uimahallissa. Videon uintiretkestä löydät Facebook-sivultamme.

Jos haluat kuntoilla omatoimisesti voit lainata toimikunnan Kuntopyörää ja Chair Gymm -tuolijumppalaitetta.

Lisätiedot ja varaukset
Erkki Niskanen
040 594 3263
erkki.niskanen864@gmail.com

Kaavilaisyritysten antamia jäsenetuja:

• Sonjan Kauneus Salonki: -10 % kasvohoidoista, kestoväreistä ja pigmenteistä.
  • Kaavin Apteekki: -10 % PEF-mittareista, puhalluspulloista, sarvikuonoista ja nenäsuolasta, -5 % Wello 2-laitteesta.
  • Kuittisen Hautaus ja Kukkaliike: -10 % kukista.
  • Parturi-Kampaamo Starzi: -10 %.
  • Instrumentarium: -30 % normaalihinnoista.

Tiedottaminen

• Ilmoitustaulut, Iso Oskari, kirjasto ja päivittäistavarakaupat
  • Koillis-Savon muistiopalsta
  • Yhdistyksen kotisivut (nämä mitä juuri luet)
  • Tietoa tapahtumista myös yhdistyksen Facebook sivuilla

Liity jäseneksi

Jäsenlomakkeita löydät Kaavin kirjaston, Oskarin, K-Market Timantin ja S-Marketin ilmoitustauluilta. Voit täyttää lomakkeen ja postittaa sen, tai liittyä jäseneksi netin kautta yhdistyksen kotisivun etusivun alalaidan keltaisesta linkistä.

Jos olet kiinnostunut Hengitysyhdistyksen paikallistoiminnasta, voit ottaa yhteyttä paikallistoimikunnan puheenjohtajaan Kari Pasaseen puhelimitse 050 377 3201 tai sähköpostitse kari.pasanen@kolumbus.fi.
Voit olla yhteydessä myös sihteeri Terttu Niskaseen puhelimitse 040 549 4929 tai sähköpostitse terttu.niskanen@gmail.com.