Suonenjoki-Rautalampi

terttu.silvasti@gmail.com

Anja Tiirikainen

Anita Myllyniemi

​Ilmoitamme tapahtumistamme paikallislehti Sisä-Savossa tai Suonenjoki-lehdessä.
Lähetämme myös tekstiviestejä , onhan puhelinnumerosi ajan tasalla jäsenrekisterissä?
Sähköpostia myös niille, joilla sähköpostiosoite on ilmoitettu rekisteriin.

Teatterimatka 26.4.

Teatteriretken järjestää yhdessä Sisä-Savon kuulo, Suonenjoen Invalidit ja Hengitysyhdistyksen Suonenjoki-Rautalampi toimikunta.

Kuntosali

tiistaisin klo 15-16 alkaen 9.1- 26.3.
Suonenjoen Fysioterapia , Asemakatu 1

Jäsenhinta 10kpl sarjalippu/ 20€

Hengitysyhdistyksen jäsenille varattu oma kuntosalivuoro.
Tervetuloa mukaan ryhmään myös uudet osallistujat!

Lisätietoa paikasta https://www.suonenjoen-fysioterapia.com/

Tuolijooga

maanantaisin kello 15–16 alkaen 8.1-25.3.
Suonenjoen Pitäjäntuvalla, Asemakatu 12

Ohjaajana Anneli Siikavirta. Lisätiedot ja ilmoittautumiset Anneli Siikavirralle puhelimitse 040 574 9265 tai sähköpostitse annelisiikavirta@gmail.com.

Tunti pitää sisällään kehonhuoltoa liikkuvuusharjoitusten, venyttelyn ja rentoutumisen avulla. Ajatuksena on myös mahdollisen epätasapainoisen hengityksen tasapainottaminen. Hapenottokyky ja fyysinen kunto eivät ole ratkaisevassa asemassa. Ryhmässä liikutaan ohjaajan avustuksella omien voimien mukaan.

Ryhmän toiminta on maksutonta Hengitysyhdistyksen jäsenille.

Kevätretki 22.4.24

Maanantaina 22.4.23 upeat naiset olivat parinkymmenen hengen joukolla uhmaamassa keväistä räntäsadetta Kaatron laavulla. Paisteltiin makkarat ja nautittiin pullakahvit, laulettiin ratiritiralla ja kevät toi muurarin. Olipa kiva yhteinen hetki 🌞