Siilinjärvi-Maaninka

Siilinjärven ja Maaningan paikallistoimikuntien toiminnat yhdistyivät vuoden 2018 alusta. Siilinjärveläiset ja maaninkalaiset yhdessä muodostavat Siilinjärvi-Maaningan paikallistoimikunnan.

Paikallistoimikunta 2022

Tauno Aumanen
tauno.aumanen@gmail.com

Sinikka Koivistoinen

Matti Kumpulainen
varapuheenjohtaja
tmatti.kumpulainen@gmail.com

Tuula Pitkänen
050 5693969 tuulaea.pitkänen@dnainternet.net

Terttu Rissanen
sihteeri / rahastonhoitaja
terttu5.rissanen6@gmail.com

Hilkka Niemelä
040 867 1947
niemela.hilkka1@gmail.com

Toiminta 2022

Vesivoimistelu Vuorela Kunnonpaikka  perjantaisin klo 11-11.30 alk. 16.9.

Vesivoimistelu Siilinjärvi Fontanella perjantaisin klo 14.15-14.45. Mahdollisuus omatoimiseen kuntosaliin klo 13-14 yhdessä syöpäyhdistyksen kanssa. Alkaen 16.9.22. Tanjan ohjaus 30.9. / 28.10 / 25.11.

Boccia Siilinjärvi Fontanella  ma klo 13-14.30 sydänyhdistyksen kanssa alkaen 12.9.

Keilaus Siilinjärvi Fontanella to klo 14-15 22.9. / 6.10./ 20.10./ 3.11./ 17.11./ 1.12./ 15.12. Joka toinen kerta yhdistys maksaa. Kenkävuokra aina omakustanteinen.

Salivoimistelu Siilinlahden koululla ke klo 16-17 joka viikko alk. 14.9. (ei vkolla 42)

Kerho Mantun kokoustilassa tiistaisin klo 12-14 13.9./ 27.9./11.10./ 8.11./ 22.11. / 13.12.

Ilmoitamme kaikista tapahtumista myös Uutis-Jousen muistiopalstalla.

Syksyn tapahtumia

tiistai 27.9. klo 11.45 Kuilunmonttu. Kuntoportaisiin tutustuminen ohjatusti. Tule mukaan tiistain kerhoon joka vietetään tällä kertaa liikunnallisesti. Tanja Korhonen tulee esittelemään meille uudet kuntoportaat ja ulko kuntosalin, saamme vinkkejä ja ohjausta omatoimiseen kuntoiluun näissä uusissa upeissa puitteissa.

sunnuntai 30.10 klo 11-14 Lisäaikaa liikunnalle Latutupa. Tapahtumassa reipasta liikuntaa, ulkopelejä, kahvia ja makkaranpaistoa. Tervetuloa mukaan !

sunnuntai 27.11. klo 15 Pikkujoulut Tahkolla. Pikkujoulut aloitetaan katsomalla teatteri Tuplakupla klo 15, jonka jälkeen nautimme jouluisen buffet aterian. Linja-autokuljetus lähtee Vuorelasta. Hinta jäsenille 50€/ hlö

Paikalliset jäsenedut

Intersport -15% normaalihintaisista tuotteista

Siilinjärven Fysikaalinen hoitola -10% hoidoista Siilinjärven ja Vuorelan toimipisteissä

Kukkaispalvelu SatuMaa , Toritie 3 -10 %

• FONTANELLA: Kylpylä arkisin: aikuinen 10 euroa, lapsi 4–14-vuotiaat tai eläkeläinen 6 euroa
    lauantait, sunnuntait ja pyhäpäivät: aikuinen 11,50 euroa, lapsi 4–14-vuotiaat tai eläkeläinen 6,80 euroa. Aikuisten kylpylälippuun sisältyy kylpyläkäynti 2 tuntia tai yhdistelmäkäyttö kuntosali + kylpylä (kokonaisaika 2 tuntia) tai ½ tuntia squash + 1 ½ tuntia kylpylä.
  • Squash 5,50 euroa / ½ tuntia
  • Kuntosali 5,50 euroa / kerta

Fontanellan tarjoushinnat ovat voimassa 31.12.2022 saakka. Hinnat ovat Kuopion seudun hengitysyhdistyksen jäsenille.

• KUNNONPAIKKA: Kylpylä: 95 euroa / 10 kerran sarjalippu aikuinen (normaalisti 99 euroa), 10 euroa / kylpylälippu (normaalisti 13,50 euroa)
  • 6 euroa / kylpylälippu, 4–14 -vuotias (normaalisti 7,50 euroa), 59 euroa / 10 kerran sarjalippu 4–14-vuotias
  • Kuntosali: 57 euroa / 10 kerran sarjalippu (normaalisti 62 euroa), 6,50 euroa / kuntosalilippu (normaalisti 8 euroa)
  • Kuntosali ja kylpylä: 15 euroa yhteislippu/ henkilö (normaalisti 18 euroa)

Kunnonpaikan tarjoushinnat ovat voimassa 31.12.2022 saakka.

Katso Hengitysliiton luentotallenteita

Luentotallenteita ja muita videoita löydät Hengitysliiton Youtube-kanavalta.

2022 mennyt toiminta

• 16.3.2022 Luento Siilinjärven kunnan valtuustosalissa,  luennoimassa keuhkosairauksien erikoislääkäri Anne Laatikainen. Kaikille avoin, paikalla oli 24 hlöä.
  • 5.3.2022 Teatteriretki ”Villit vuodet” Varkauteen, mukana yhteensä 34 hlöä
  • 7.7.2022 Teatteriretki ”Tukkijoella” Nilsiän Louhosareena.
  • 24.7.2022 Teatteriretki ” Suloinen myrkynkeittäjä” Maaningan Vätysteatteri