Pielavesi

kahvivastaava

Heljä Saksman

Pauli Nousiainen

Tarinatuokiot jatkuvat vuonna 2024 torstaisin.
Kevään päivät ovat:
-to 15.2. klo 10-12 Ystävänpäiväkahvit
-to 14.3. klo 10-12 Vieraana Laura Rautanen, Pielaveden liikunnan ja vapaa-ajan ohjaaja
-ke 10.4. klo 10-12 Aiheena uniapnea. Vieraana kokemustoimija Merja Mikkonen Hengitysliitolta

Ilmoittaudu kansalaisopiston liikuntaryhmiin

Pielavedellä asuvat jäsenet osallistua Pielaveden kansalaisopiston järjestämille liikuntakursseille. Jokaisella on mahdollisuus osallistua yhdelle liikuntakurssille ja valita oman kunnon ja mielen mukaisen kurssin. Jotta saat liikuntakurssin jäsenetuna maksutta, sinun täytyy ilmoittaa yhdistyksen toimistolle (Hilkalle) mille kurssille aiot osallistua. Kun toimistolla on tieto siitä, saat luvan ilmoittautua kurssille kansalaisopiston omilla sivuilla.
Lasku tulee sitten yhdistykselle maksettavaksi.

Käy tutustumassa kansalaisopiston tarjontaan tästä linkistä

Toimiston yhteystiedot kuopionseutu@hengitysyhdistys.fi tai puh 044 757 4642 arkisin klo 9-15

Mennyt toiminta vuonna 2023

Edunvalvontavaltakirjan esittely
Pankkilakimies, varatuomari Anneli Nikulainen kertoi Tarinatuokiossa Ikälänsalissa 12.10 edunvalvontavaltakirjaan liittyvistä asioista ja huomioon otettavista seikoista jäsenillemme.
Juhlavuoden näyttelykierros

Pielaveden jäsenet kävivät 6.7. kierroksella Pielaveden 150-vuotis juhlavuoden näyttelyissä.
Sarpaneva, Juuret Pielavedellä- näyttelyssä esillä oli Sarpanevan uniikkeja lasiteoksia ja kankaita.
Kekkonen urheilumiehenä-näyttelyssä kunnantalolla näytillä oli Kekkosen urheiluvarusteita, videoita ja urheiluennätyksiä havainnollistettuna. Myös Kekkosen salonki oli asetettu alakerran huoneeseen ajanmukaisin kalustein. Kesäisen päivän päätteeksi nautittiin kesäkahvit kahvilassa.

Sarpanevan näyttelyssä kirjastolla
Kekkosen salonki kunnantalolla