Naisten hyvänolon ilta

Paikka: Kultakuja 6 Kuopio, Neulamäen teollisuusalue

Järjestäjä: Kuopion Seudun Hengitysyhdistys

Vastuuhenkilö: Hilkka Lehto 044 757 4642

Kevään viimeisenä Naisten hyvänolon iltana lähdemme tutumisretkelle korujen maailmaan ja käymme tutustumassa paikalliseen yli 80 vuotta vanhaan korujen valmistajaan. Kuopion Neulamäessä sijaitseva (Kultakuja 6) Lumoava Finland tunnetaan maailman pohjoisimpana korutehtaana, jonka tarinoihin, historiaan sekä ennen kaikkea korujen maailmaan pääsee tutustumaan nyt myös upouudessa Lumoava-vierailukeskuksessa.

Vierailun aluksi kuulemme yritysesittelyn 80-vuotiaasta perheyrityksestä. Sen jälkeen pääsemme ainutlaatuiselle tehdaskierrokselle. Illan päätteeksi sinulla on mahdollisuus tehdä koruostoksia tehtaanmyymälässä, jossa on esillä koko koruvalikoima. Halutessasi voit myös punsseloida itsellesi avaimenperän haluamillasi kirjaimilla, 10€

Tähän vierailuun sinulla on mahdollisuus osallistua ilmaiseksi kun ilmoittaudut mukaan viimeistään 30.4. mennessä toimistolle puh 044 757 4642 tai kuopionseutu@hengitysyhdistys.fi

Tälle retkelle voivat osallistua vain hengitysyhdistyksen jäsenet, koska paikkoja on rajoitetusti.

Tämä vierailukohde ei sovi liikuntarajoitteisille, koska esittelytilat sijaitsevat eri kerroksissa ja rakennuksessa ei ole henkilöhissiä. Pahoittelut.