MIOLI- liikuntatapahtuma

Ajankohta: 27.04.2024 klo 10:00 – 14:00

Paikka: Savonia-ammattikorkeakoulu, Iisalmen kampus ,Haukisaarentie 2, 74130, Iisalmi ja sen lähimaasto

Vastuuhenkilö: Saijamari Hiltunen, saijamari.hiltunen@savonia.fi 0447856312 ja Marja Äijö, marja.aijo@savonia.fi 0447856425

Liikuntatapatumassa pääsette osallistumaan ohjattuun sauvakävelyyn, jossa saatte neuvoja ja ohjeita sauvakävelyn tekniikasta. Sauvakävelyharjoittelu sisältää itse sauvakävelyn lisäksi alkulämmittelyn ja loppujäähdyttelyn, joista saatte vinkkejä omatoimiseen harjoitteluun. Lisäksi sauvakävelyharjoittelun yhteydessä saatte vinkkejä ja neuvoja omatoimisesta tasapainon, lihasvoiman ja liikkuvuuden harjoittelusta. Sauvakävelyssä voitte edetä rennosti omaan tahtiin.

Liikuntatapahtumassa jaetaan tietoa liikkumisen suosituksista, ravitsemuksesta ja tupakoimattomuudesta. Teillä on myös mahdollisuus kysyä liikkumiseen ja terveyden edistämiseen liittyvistä teemoista tilaisuuden vetäjiltä. Tilaisuudessa vetäjinä toimivat Savonia-ammattikorkeakoulun fysioterapian opiskelijat ja Itä-Suomen yliopiston liikuntalääketieteen ja terveysliikunnan opiskelijoita. Lisäksi tilaisuuksissa on mukana MIOLI-tutkimuksen toimijoita.

Ilmoittaudu viimeistään 24.4.2024 mennessä soittamalla Kuopion Seudun Hengitysyhdistyksen puhelinnumeroon 044 757 4642.

Internetissä ilmoittautumaan pääsee alla olevasta linkistä täyttämällä sähköisen ilmoittautumislomakkeen.