Jäsenpäivä

Paikka: Lomakartano Kivennapa, Saarvontie 233 Pieksänkoski

Järjestäjä: Kuopion Seudun Hengitysyhdistys

Vastuuhenkilö: Hilkka Lehto 044 757 4642 tai kuopionseutu@hengitysyhdistys.fi

Yhdistys järjestää keväisen jäsenpäivän kaikille Kuopion Seudun Hengitysyhdistyksen jäsenille
lauantaina 18.5. Lomakartano Kivennavalla. Jäsenpäivän ILMOITTAUTUMINEN ON PÄÄTTYNYT,
koska kaikki paikat ovat jo täynnä. Olemme ottaneet varasijoille nimiä perumisten varalle.

Jäsenpäivä alkaa yhteisellä maukkaalla lähiruokalounaalla klo 11 (menu julkaistu sivun lopussa),
jonka jälkeen kuulemme Lomakartano Kivennavan yritysesittelyn. Ohjelma jatkuu kauniissa järvimaisemassa ulkoillen ja ryhmissä elämysrasteja kiertäen. Mahdollisuus kiertää myös Kivennavan luontopolku laavulle (n 2 km).  Ennen päiväkahvia voit osallistua kepeään palauttavaan liikuntatuokioon jonka ohjaa Anneli Siikavirta.

Voit tutustua Lomakartano Kivennapaan tästä linkistä https://www.kivennapa.com/fi/

Jäsenpäivän yhteiskuljetus järjestetty kahdella bussilla, jotka ajavat alla olevan aikataulun mukaisesti:
Paluukyydit takaisin lähtevät n. klo 15

Toivomme jäsenten saapuvan pysäkeille ajoissa, että pysymme aikataulussa.
Muistathan ilmoittaa mikäli sinulle tulee viimehetken este, jotta emme odottele turhaan.
Ilmoittaa voi Hilkalle puh 044 757 4642

Omavastuuosuuden lasku 25€/hlö on lähetetty 17.4. sähköpostilla ja postitse. Laskun eräpäivä on 8.5.
Jos maksua ei ole suoritettu eräpäivään mennessä, annamme paikan jonossa oleville !
Mikäli olet estynyt osallistumasta, otathan yhteyttä mahdollisimman pian toimistolle, jotta saamme varasijalla oleville tiedon osallistumismahdollisuudesta.