Jäsenpäivä 18.5.

Yhdistys järjestää keväisen jäsenpäivän kaikille Kuopion Seudun Hengitysyhdistyksen jäsenille lauantaina 18.5. Lomakartano Kivennavalla. Kaikki jäsenet olette lämpimästi tervetulleita mukaan tähän ensimmäiseen yhteiseen JÄSENPÄIVÄÄN !

Jäsenpäivä alkaa yhteisellä maukkaalla lähiruokalounaalla klo 11, jonka jälkeen kuulemme Lomakartano Kivennavan yritysesittelyn historiatarinalla, kuinka Armas ja Aino Kähönen saapuivat tänne Savoon Karjalan evakkoina. Ohjelma jatkuu kauniissa järvimaisemassa ulkoillen ja ryhmissä elämysrasteja kiertäen. Sään salliessa mahdollisuus kiertää Kivennavan luontopolku laavulle (n 2 km).  Ennen päiväkahvia mahdollisuus osallistua kepeään palauttavaan liikuntatuokioon jonka ohjaa Anneli Siikavirta.

Voit tutustua Lomakartano Kivennapaan tästä linkistä https://www.kivennapa.com/fi/ osoite on Saarvontie 233, 73410 Pieksänkoski.

Jäsenpäivään on bussikuljetus, jonka tarkempi reitti ilmoitetaan, kun ilmoittautumiset ja kyytitarve on selvinnyt. Reittiaikataulu laitetaan kotisivuille ja ilmoitetaan myös asianosaisille.

Ilmoittautumisia otetaan vastaan heti ja mukaan mahtuu ensimmäiset 120 ilmoittautunutta. Sitovat ilmoittautumiset viimeistään ma 29.4. toimistolle puh 044 757 4642 tai sähköpostilla kuopionseutu@hengitysyhdistys.fi. Ilmoittautuessa muistathan kertoa ruokarajoitteesi ja mahdollisen kyytitarpeen, mistä paikkakunnalta lähdet bussiin. Omavastuuosuus 25 € maksetaan ennakkoon 8.5. mennessä yhdistyksen lähettämällä laskulla.

Tämän koko jäsenpäivän hinta kuljetuksineen on jäsenille vain 25 € !
Tapahtuma on tarkoitettu vain hengitysyhdistyksen jäsenille.

Lämpimästi tervetuloa mukaan ainutlaatuiseen yhteiseen päivään !