Uniapnean vertaisryhmät

Uniapneavertaisryhmien jäseniä yhdistää sama sairaus, kokemus tai kiinnostus sairauteen.
Ryhmässä voit kohdata ja jakaa ajatuksia ja tunteita luottamuksellisesti. Ryhmän toiminta on monipuolista ja sopii kaiken ikäisille. Yhdistyksen alueella toimii kaksi ryhmää; Kuopion Tätilässä ja Varkauden yhdistystalo Warikossa. Ryhmät kokoontuvat kerran kuussa.

Kuopion vertaisryhmää ohjaa Hengitysliiton koulutuksen käynyt vertaisohjaaja Merja Mikkonen.
puh 050 356 8835 merja.kannassalo@outlook.com

Kuopion Uniklubi

Kevään kokoontumisten aiheet ovat:

• 23.1. Vertaisuus voimauttaa
  • 14.2. Suun kuivuminen uniapneassa
  • 20.3. Kokemustoimija Mielihyvin Savosta.
  • 17.4. Rentouttavaa satumaista hierontaa. Leena Ollikainen
  • 15.5. Makkaranpaistoa ja kevätkahvit.

Kokoontumiset pidetään Tätilässä Inkiläntie 7 B, Kuopio

Harjulan poliklinikan uniapneavastaanoton muutokset, jotka koskevat Kuopion alueen uniapneetikkoja

Varkauden uniapnean vertaisryhmä

Ryhmä kokoontuu kuukauden 2. keskiviikko klo 17.30
Vuoden 2024 kokoontumiset 10.1./ 14.2./ 13.3. /10.4. ja 8.5.
Warikko, Ahlströminkatu 22, Varkaus
ohjaajana Heli Kammonen puh 050 341 7258

8.5. Uniapnearyhmässä vierailijoita

Kevään viimeisellä kerralla saapuvat Varkauden keuhkopoliklinikan hoitajat vierailulle kokoontumiseemme.
Illan aikana tietoa uniapneasta ja mahdollisuus kysymyksiin.

Toivomme ilmoittautumisia viimeistään 5.5. mennessä kahvitarjoilun järjestämisen vuoksi.
Soitathan tai tekstaat Sointulle 040 849 8736 tai Helille 050 341 7258.

Tervetuloa mukaan kaikki aiheesta kiinnostuneet !

Kansallisen uniapneapäivän luento 20.3. klo 18
Mitä maskin valinnassa on hyvä ottaa huomioon? Millaisia lisätarvikkeita on saatavilla? ResMedin asiantuntija Jari Illikainen esittelee uniapneahoidossa käytettäviä maskivaihtoehtoja. Lisäksi kokemustoimija Sirpa Viita kertoo omista kokemuksistaan. Luento järjestetään yhteistyössä ResMedin kanssa.