Yhteistötalo ja Ystävänkammari

Kokoontumiset ovat tauolla koronavirustilanteen vuoksi.

Yhteisötalo

Yhteisötalo on matalan kynnyksen kohtaamispaikka ja yhteinen olohuone kaikille Forssan seudun asukkaille. Yhteisötalolla alueen asukkaat, järjestöt ja eri palveluiden työntekijät voivat yhdessä ja erikseen tuottaa koko yhteisöä hyödyttävää toimintaa, kuten erilaisia tapahtumia, kursseja ja kerhoja, vertaisryhmiä ja mukavaa yhdessäoloa.

Kaikki Yhteisötalolla järjestettävä toiminta on maksutonta. Kävijöiden saatavilla on myös matalan kynnyksen palveluohjausta.

Yhdistyksemme on mukana Yhteisötalolla järjestettävissä Terveys- ja hyvinvointituokioissa.  Tuokioita järjestävät yhteistyössä alueemme sote-yhdistykset ja muut yhteistyötahot. Ilmoittelemme niistä tapahtumakalenterissamme ja Facebookissa-sivuillamme.

Yhteisötalon osoite on Haudakorvankatu 2, 30300 Forssa.

Pihalla on rajoitetusti pysäköintitilaa. Suton voi jättää myös viereiselle City Marketin pysäköintialueelle.

Esteettömyys: Yhteisötalolle on pyörätuoliluiska, mutta talon iän huomioiden tilat eivät ole täysin esteettömät.

Ystävän Kammari

Yhdistyksemme järjestää vertaisryhmiä, luentoja ja muita tapaamisia pääsääntöisesti Forssan Ystävän Kammarilla. Ystävänkammari toimii 27 paikallisjärjestön kokoontumis- ja kokouspaikkana sekä tapahtumien järjestämistilana.

Tila on yhteiskäytössä useiden muiden alueemme yhdistysten kanssa. Tila on katutasossa, ja sinne pääsee pyörätuolilla. Iltaisin käynti Säästöpankin kadulta.

Ystävän Kammarin osoite on Hämeentie 5, 30300 Forssa.

Ystävän Kammarin toiminta-ajatus on ikäihmisten kotona asumisen tukeminen. Ystävän Kammari on vapaaehtoistyön keskus ja kotoinen kyläpaikka kaiken ikäisille Forssassa, jossa järjestetään kuukausittain vaihtuvaa ohjelmaa ja taidenäyttely. Sinne voit poiketa juomaan kupillisen kahvia, tapaamaan toisia, keskustelemaan, laulamaan, toimimaan lueskelemaan lehteä tai hetkeksi levähtämään.