Retket ja virkistystapahtumat

Yhdistys järjestää  torstaina 25.5. 2023 retken Urjalaan Raikon kartanoon

Ilmainen päiväretki Urjalaan Lounais-Hämeen Luonnonsuojeluyhdistyksen omistamaan Raikon kartanoon  (osoite: tie nro 9 [ysitie] _ Tampereen Turun väylä 1097) torstaina 25.5.2023. Lähtö kimppakyydeillä Forssan Kartanokeskuksen parkkipaikalta kello 12. Tuula Mikkola esittelee kartanon ja kertoo sen historiasta, ja luontokuvaaja Heikki Mikkola vie halukkaat pienelle (1-2 km) luontoretkelle.  Omat eväät mukaan. Mahdollisuus makkaranpaistoon, kahvi tarjotaan. Sateen sattuessa tilaisuus pidetään. Ilmoittautuminen ja kyydistä sopiminen 18.5. mennessä puh. 050-5727114.

Yhdistys järjestää  perjantaina 20.5.2022 kello 13 alkaen RETKEN PÖLKINVUOREN KASVIMAAILMAAN

kts. Tapahtumakalenteri. Omavastuumaksuna on sisäänpääsymaksu Pölkinvuoreen eli 5 euroa henkilö, tähän sisältyy yhdistyksen tarjoamat pullakahvit Pölkinvuoren kohalla kello 14-17 välisenä aikana. Katsele omaan tahtiin kukkaloistoa ja upeita maisemi ja piipahda kodalla kahvilla sopivana hetkenä. Tulemme paikalle kimppakyydein. Lähtö esim. Forssasta tilausajolaiturin kohdalta kello 12:30. Jotta tiedämme varautua tarjottavien suhteen, voit ilmoittaa tulostasi etukäteen: puheenjohtaja Siru 0400 616 286 tai varapuheenjohtaja Petri 050 594 0400

Etelä-Suomen hengitysyhdistysten liikunta- ja virkistyspäivä
Lauantaina 6.8.2022 Eerikkilän Urheiluopisto, Urheiluopistontie 138, Eerikkilä
Osallistumismaksu 20 € / henkilö
Jäsenistölle lähetetty sähköpostiviesti jossa ilmoittautumislinkki

Retkiohjeistus

Jos retken kuvauksessa on mainittu, että ilmoittautuminen on sitova, koskevat sitä seuraavat asiat:

Kun ilmoittaudut retkelle ja maksat sen yhdistyksen tilille eräpäivään mennessä, olet näin varannut itsellesi retkipaikan.

Jos et jostain muusta kuin terveydellisistä syistä pääsekään osallistumaan retkelle, voit hankkia tilallesi jonkun muun lähtijän. Jos taas syy on terveydellinen, palautamme retkimaksun takaisin esitettyäsi lääkärin tai sairaanhoitajan todistuksen sairastumisestasi.

Yleistä retkistä

Retkillä jokainen on omalla vastuullaan ja yhdistyksemme ei ole vakuuttanut retkelle lähtijöitä. Suosittelemme siis jokaiselle omaa matkavakuutusta tai tapaturmavakuutusta retken luonteesta riippuen.

Jos retkelle osallistuu alle 13-vuotiaita, on heillä oltava huoltaja mukana.