Yhdistys

Forssan Seudun Hengitysyhdistys edistää hengitysterveyttä ja hengityssairaan hyvää eläämää. Yhdistys tarjoaa hengityssairaille ja heidän läheisilleen yhteisön osallistua ja vaikuttaa.

Forssan Seudun Hengitysyhdistys on Hengitysliiton jäsenjärjestö. Yhdistys toimii Forssan, Tammelan, Jokioisten, Humppilan, Urjalan ja Ypäjän kuntien alueilla. Se on perustettu 17.2.1946. Jäsenmäärä on yli 220..

Forssan Seudun Hengitysyhdistys toimii alueensa hengityssairaiden ja heidän läheistensä edunvalvonta- ja tukijärjestönä. Yhdistys järjestää asiantuntijaluentoja, liikuntaa, vertaistoimintaa ja retkiä sekä välittää Hengitysliiton maksuttomia oppaita.

Seuraa ilmoitteluamme SeutuSanomien järjestöpalstalla. Löydät meidät myös Facebookista. Kaikki hengityssairaat ja heidän läheisensä ovat tervetulleita jäseniksemme sekä mukaan toimintaamme.

Varsinaisten jäsenten vuosittainen jäsenmaksu on 22 euroa, perheenjäsenten ja nuorisojäsenten (15–17-vuotiaat) 15 euroa. Lapsijäsenillä eli alle 15-vuotiailla ei ole maksua.