Tue toimintaamme

Forssan Seudun Hengitysyhdistys edistää hengitysterveyttä ja hengityssairaan hyvää elämää. Yhdistys tarjoaa hengityssairaille ja heidän läheisilleen yhteisön osallistua ja vaikuttaa.

Olemme mukana monessa seudullamme. Teemme yhteistyötä muiden alueemme toimijoiden kanssa ja tiedotamme toiminnastamme muun muassa kotisivuillamme, Facebookissa ja sähköpostitiedotteilla sekä paikallislehdissä.

Voit tukea toimintaamme rahallisesti tekemällä lahjoituksen yhdistyksellemme. On myös mahdollista testamentata omaisuutta yhdistykselle.

Tue toimintaamme vähintään 120 euronkannattajajäsenen vuosimaksulla. Kannattajajäsenenä saat yrityksesi mainoksen kotisivuillemme sekä 4 kertaa vuodessa julkaisemaamme sähköisesti jaettavaan tedotteeseen. Saat myös jäsenyydestä kunniakirjan. Kiitämme jo etukäteen tuestasi ja yhteistyöstä hengityssairaiden hyväksi alueellamme!

Yhdistyksemme tilitiedot

Forssan Seudun Hengitysyhdistys ry
FI33 4327 2040 0053 69

Lisätietoja saat sähköpostitse  forssanseutu(a)hengitysyhdistys.fi tai Sirkka-Liisa Ilvoselta numerosta 0400 616 286.