Jäsenillat

Yhdistyksemme järjestää vapaamuotoisia jäseniltoja Forssan Yhteistötalolla. Vietämme aikaa kuulumisia vaihtaen, pelaillen seurapelejä, tehden käsitöitä tai muuta mukavaa puuhaten.

Otamme ideat ilolla vastaan. Voit tulla myös vain kyselemään toiminnastamme ja tapaamaan hallituksen jäseniä. Paikalla on vaihteleva määrä meitä hallituslaisia. Voit ottaa mukaan oman pelin tai käsityön. Voit saada myös apua ja  vinkkejä käsitöihin.

Tule mukaan tutustumaan iloiseen porukkaamme! Tätä jäseniltaa voimme jatkossa muokata ihan toiveiden mukaiseksi ja jos tarvetta on, pitää vaikka osan kerroista jonkinlaista vertaisryhmää vaikka astmaatikoille tai keuhkoahtaumaa sairastaville. Otamme kaikki toiveet huomioon.

Voit aina tulla kyselemään ja keskustelemaan myös hengityssairauksiin liittyvistä asioista. Jäsenillat ovat kaikille avoimia ja ilmaisia, vaikka et olisi jäsen. Tervetuloa!

Olemme mukana myös kyliemme HYTE-hetkissä. Tulemme mielellämme myös sinun kylällesi. Aiheen voimme miettiä yhdessä.