Jäsenedut

Viihdeuimala Vesihelmi

Käytössä ovat allasosasto, saunat, suihkut ja kuntosalit. Etu on voimassa maksimissaan 8 käyntikertaa kuukaudessa.

• kertakäynti aikuiselta 5 euroa
  • kertakäynti lapselta ja eläkeläiseltä 4 euroa
  • perhe, johon sisältyy 2 aikuista ja 2 lasta 18 euroa

Esitä jäsenkorttisi kassalla ja laita nimesi yhdistyksemme listaan.

Forssan Intersportista 5% käteisalennus Hengitysyhdistyksen jäsenille

Alennus koskee koko kuitin loppusummaa eli myös ale-, poisto- ja tarjoushintoja.

Jäsenemme saavat 10 % alennuksen Terveyskauppa Helokista

Helokin myymälät sijaitsevat Forssan torin laidalla Bio-kaaren talossa sekä Prisma-keskuksessa.

Kutomon fysioterapia ja liikuntakeskus

• Rentoutuskellunta hintaan 45 euroa (normaalisti 55euroa ) tai 3 rentoutuskelluntaa hintaan 120 euroa (normaalisti 165 euroa). Rentoutuskellunta rentouttaa, lievittää kipuja ja jomotuksia, ylläpitää kehon magnesiumtasapainoa, tehostaa aineenvaihduntaa, vähentää turvotuksia ja auttaa univaikeuksiin. Lisätietoja löydät Kutomon verkkosivuilta.
  • Neurosonic hintaan 15 euroa (normaalisti 25 euroa). Matalataajuuksista hermostoa stimuloivaa värähtelyä, joka vaikuttaa esimerkiksi unenlaatuun, kipuun ja lihaskireyksiin. Lisätietoja löydät Kutomon verkkosivuilta.

Muistathan myös että pääset VIP-jäsenenä (39 euroa kuukaudessa ) osallistumaan ryhmäliikuntatunteihin sekä vesijumppiin, niin usein kuin haluat sekä lisäksi käytössäsi on kuntosali, easyline-sali, häkki, pyöräsali jne. aina kun ne ovat vapaana, lisäksi jäsenyyteen kuuluu kehon koostumusmittaus kerran kuukaudessa. Lue lisää VIP-jäsenyydestä Kutomon verkkosivuilla.

Jäsenemme ovat oikeutettuja myös Hengitysliiton valtakunnallisiin jäsenetuihin. Valtakunnalliset jäsenedut näet Hengitysliiton sivuilta.

Myymme edullisesti adresseja ja kortteja

Hinnasto

• adressit 7 euroa kappale
  • 2-osaiset kortit ja kirjekuori 2,50 euroa kappale
  • 1-osaiset postikortit 50 senttiä kappale

Adresseja on myös ilman tekstiä. Kaikkien myymiemme tuotteiden tuotto käytetään toimintamme tukemiseen.  Kortteja on runsaasti erilaisia vaihtoehtoja. Tuotteita on mahdollista ostaa tapahtumissamme tai suoraan hallituksen jäsenien kautta.

Tiedustelut puhelimitse Sirkka-Liisalta 0400 616 286 tai Petriltä 050 594 0400.

Kauttamme voit tilata Jonas- ja Vogmask-hengityssuojaimia

Suomen Jonakselta löytyy sekä hengityssuojaimia katu- ja siitepölyä vastaan että pakkasta varten hengitysilman lämmittimiä.

Jonas hengitysilmanlämmittimet suojaavat kylmän sään haitoilta ja tekevät ulkona liikkumisen vaivattomaksi. Kylmä ilma muuttuu helpoksi hengittää ja ulkonaolosta ja liikkumisesta voi nauttia kylmälläkin säällä. Tutustu tuotteisiin Suomen Jonas Oy:n verkkosivuilla.

Vogmaskeja löytyy kahdessa suojainluokassa: kevyempi FFP1-hengityssuojain suodattaa 80 % ilmansaasteista, kun taas FFP2-luokan hengityssuojain suodattaa jopa 95 % ilmansaasteista.

Tutustu tuotteisiin Vogmask.com-verkkosivustolla.