Jäsenedut

Yhdistys tarjoaa jäsenilleen normaalien liikunta- ja vertaisryhmien lisäksi monenlaista toimintaa. Vuoden aikana jäsen voi osallistua erilaisiin kulttuuritapahtumiin, matkoihin ja virkistyspäiviin jäsenhinnoilla. Lisäksi jäsen saa liiton jäsenlehden lisäksi myös yhdistyksen oman Hengitysviesti-jäsenlehden.

Kesäkoti Toivonniemi Ruissalossa palvelee myös kesäkaudet jäsenille edulliseen hintaan. Toivonniemeen voit tehdä pikku eväsretken tai vaikkapa vuokrata huoneen pidemmäksi ajaksi.

Toimistolta jäsenet voivat toimistoaikana ostaa edulliseen jäsenhintaan muun muassa PEF-mittareita, PEP-pulloja ja hengityslämmittimiä.

Tämän lisäksi Hengitysliitto tarjoaa valtakunnalliset jäsenetunsa kaikille paikallisten hengitysyhdistysten jäsenille.

Valtakunnalliset jäsenedut näet Hengitysliiton sivuilta.