Vesijumpparyhmät

Hengitysyhdistys tekee yhteistyötä Turun Seudun Nivelyhdistyksen kanssa ja Hengitysyhdistyksen jäsenillä on mahdollisuus osallistua vesijumpparyhmiin jäsenhinnalla.

Allasjumppa Raisiossa
Paikka: Uintikeskus Ulpukka, Eeronkuja 5, Raisio

Syyskausi 2023

maanantaisin

75 € / jäsenet, 95 € / muut (15 kertaa). Jäsenhinta voimassa myös Turun Seudun Hengitysyhdistyksen jäsenille. Hinta ei sisällä Ulpukan sisäänpääsymaksua. Ryhmissä on muutama vapaa paikka uusille osallistujille kausimaksulla, ryhmiin ei toistaiseksi myydä sarjakortteja.

Ohjaaja Milla Laurila. Ryhmän maksimikoko 20 osallistujaa.

Allasjumppa Turussa

Caribian kylpylä

Osoite: Kongressikuja 1, Turku

Tila ei ole esteetön. Kylpylän vastaanotto katutason alapuolella, minne kulku pääsisäänkäynnistä portaita pitkin. Vaihtoehtoinen reitti hotellin vastaanoton kautta, missä hissi. Kuntouintiallas kylpylän 2.kerroksessa, (kulku portaita, ei hissiä). Altaan syvyys 130 cm, veden lämpötila 28-29 astetta. Saunat käytössä. Sisäänpääsyrannekkeen saa kylpylän vastaanotosta puoli tuntia ennen jumpan alkua. Osallistumismaksu ei sisällä uintiaikaa, vaan kylpylästä poistutaan jumpan päätyttyä.

Syyskausi 2023 – Huom! syyslomaviikolla 16.-22.10. ei allasjumppaa Caribiassa

tiistaisin klo 18.00 (45 min)  ilmoittaudu verkossa – Jäsenhinta voimassa myös Turun Seudun Hengitysyhdistyksen jäsenille

102,20 € / jäsenet, 122,20 € / muut (14 kertaa)

94,90 € / jäsenet, 114,90 € / muut (13 kertaa) Jäsenhinta voimassa myös Turun Seudun Hengitysyhdistyksen ja Turun Seudun Kehitysvammaisten tuki ry:n jäsenille

Ryhmien maksimikoko 35 osallistujaa. Vaihtuva ohjaaja.

Vesijumpparyhmiin ilmoittaudutaan suoraan Nivelyhdistyksen toimistolla p. 040 351 3833 tai toimisto@nivelposti.fi.
Mainitse ilmoittautumisen yhteydessä, että sinulla on jäsenhintaiseen osallistumiseen oikeuttava jäsenyys.  Liikuntaryhmien osallistumismaksut laskutetaan ryhmien käynnistyttyä valintasi mukaan joko paperisena – tai sähköpostilaskulla. Vesijumpparyhmän osallistumismaksut voit maksaa myös liikuntaeduilla (Smartumin liikunta- kulttuuriseteli, e-Passi, Edenred, TYKY-kuntoseteli ja Eazybreak).