Viihdekuoro Pihinä

Laulaminen on lähes kaikille hengityssairaille todellista hyötyliikuntaa. Yhdistyksessämme kokoontuu Viihdekuoro Pihinä musiikkipedagogi Juuso Peipon johdolla. Tärkeässä roolissa ovat myös hengitysharjoitukset. Kuoroon voi tulla mukaan kaikki, mitään vaatimustasoa laulutaidolle ei ole.

Kuoron osallistumismaksu jäsenille on 25 euroa/vuosi. Kuoro harjoittelee perjantaisin klo 17:00 -18:30 yhdistyksen toimitiloissa (Bastioninkatu 4). Kuoron harjoituskerrat pyritään pitämään joka toinen perjantai mutta muutokset ovat mahdollisia. Kuoron harjoituksia kannattaa seurata tapahtumakalenterista.

Kuoro esiintyy ja konsertoi muutaman kerran vuodessa esimerkiksi palvelutaloissa, joulu- ja kesäjuhlissa.

Kuoron harjoitusajat tapahtumakalenterissa

Kuoroon voi ilmoittautua toimistolle sähköpostitse turunseutu@hengitysyhdistys.fi
tai soittamalla toimistoaikana numeroon 040 593 4047.