Kehonhuolto

Ajankohta: 01.04.2024 klo 18:15 – 19:15

Paikka: Turun Seudun Hengitysyhdistyksen liikuntatila (Bastioninkatu 4, 20730 Turku)

Järjestäjä: Turun Seudun Hengitysyhdistys

Vastuuhenkilö: Lisätiedot toimistolta: turunseutu@hengitysyhdistys.fi / p: 040 5934 047

Kehonhuolto tunneilla otetaan huomioon koko keho monipuolisesti; avataan lihaskalvoja, venytellään, tehdään mobilisoivia lempeitä liikkeitä, huolletaan SI-niveltä, tehdään avaavia liikkeitä ylävartalolle, sekä tasapainoharjoitteita.

Tunneilla ei unohdeta jumppauttaa aivoja tai huomioida hermostoa. Kaikkea ei mahduteta yhteen tuntiin, vaan teemat ja painotukset vaihtelevat tunneittain.

Kehonhuolto on tärkeää ja se auttaa ylläpitämään esim. hyvää ryhtiä, tasapainoa ja liikkuvuutta! Se auttaa pitämään kehon hyvässä kunnossa ja mielen virkeänä. Säännöllinen kehonhuolto voi parantaa yleistä terveyttä, lisätä energiatasoa ja vähentää monien sairauksien riskiä.

Ohjaajana: Minna Huunonen