Sääntömääräinen kevätkokous torstaina 20.4.2023 klo 18:00

Yhdistyksen kevätkokous pidetään torstaina 20.4.2023 klo 18:00 yhdistyksen toimitiloissa Bastioninkatu 4, 20730 Turku. Kokouksessa käsitellään sääntöjen määräämät asiat sekä valitaan hallitukseen uudet jäsenet.

Yhdistyksen toiminta perustuu hyvin pitkälti yhdistyksen työntekijöiden ja vapaaehtoisten arvokkaaseen työpanokseen ja osaamiseen.  Yhdistystoiminta on yhdessä tekemistä ja yhdistyksen viemistä eteenpäin. Turun Seudun Hengitysyhdistyksen hallituksessa on hallituspaikka vapaana innokkaalle yhdistystoimijalle. Hallituksessa pääsee vaikuttamaan ja suunnittelemaan yhdistyksen toimintaan sekä järjestelemään yhdistyksen asioita. Hallituslaisena on tärkeää olla kiinnostunut yhdistyksen yhteisten asioiden hoitamisesta sekä olisi mukavaa, jos pystyisi sitoutumaan toimintaan muutamaksi vuodeksi. Tehtävään annetaan perehdytystä ja vastuualue hallituksessa voi mukautua oman kiinnostuksen ja osaamisen mukaan. Hallitusporukassa on hyvä ja iloinen henki ja kukin voi osallistua omien voimavarojensa mukaan. Jos kiinnostuit hallitustyöskentelystä ja haluat jutella lisää, ole yhteydessä yhdistyksen puheenjohtajaan Hannu Visuriin  s-postilla hannu.visuri@hengitysyhdistys.fi tai soittamalla p. 040 5540713  Uusi hallituslainen valitaan kevätkokouksessa 20.4.2023.

Kevätkokouksen esityslista 2023