Kesäkoti Toivonniemi

Turun Seudun Hengitysyhdistyksen Kesäkoti, josta  voi vuokrata edullisia kesähuoneita. Huoneita vuokrataan myös muille kuin jäsenille, mutta jäsenhinta on edullisempi.
Vuonna 2019 varausten vastaanottaminen aloitetaan maaliskuun alusta.

Kesäkoti sijaitsee merellisen luonnonkauniissa Ruissalossa Airiston tuntumassa noin yhdeksän kilometrin päässä keskustasta. Perille pääsee sekä omalla autolla että Turun kaupungin bussilla nro 8. Aikataulut löytyvät Turun kaupungin joukkoliikenteen sivuilta https://www.foli.fi. Reittiopas löytyy sivulta http://reittiopas.foli.fi

Toivonniemen pysäkki Ruissalossa on Honkapirtistä seuraava.

Rantasauna lämpiää talon kesäasukkaille, päiväkävijöille sekä varauksesta tilaussaunana. Saunasta avautuu suora näkymä Airiston ulapalle ja ohi lipuvat matkustajalaivat tuovat ihan oman tunnelmansa.

Tule viettämäään mukavaa kesäpäivää Ruissaloon tai  varaa kesähuone pitemmäksi aikaan. Toivonniemeen ovat kaikki tervetulleita tutustumaan ja kesäkautena voit poiketa vaikka kahvilla.

Toivonniemen varaukset ja tiedustelut kesäaikaan numerosta 0400 820015. Soitathan mieluiten klo 10-16 välillä.

Osoite: Iso-Pukintie 23, 20100 Turku

Kesän 2019 hinnasto on linkkinä alla. Hintoihin kuuluu majoitus maanantaista sunnuntaihin ja kaksi saunavuoroa viikon mittaan. Viikonloppuhintaan kuuluu yksi sauna.