Hengitellen virkistysleiri 8.-10.3.2024.

Hengitysyhdistys järjestää yhteistyössä seurakuntien vammaistyön kanssa leiriviikonlopun Sinapin leirikeskuksessa meren rannalla 8.-10.3.2024. Paikkoja on rajatusti.
Leirillä majoittaudutaan 2 hengen huoneissa. Leiri alkaa perjantaina klo 17 ja päättyy sunnuntaina klo 13. Hinta 72€ sis. ruuan, majoituksen lii navaattein ja ohjelman.
Ohjelmassa on toisiimme tutustumista, musiikkia, ohjelmahetkiä. Päivien aikana on eri tilanteissa mahdollisuus ulkoilla ja nauttia luonnosta, yhdessä olosta ja myös omasta rauhasta.

Lisätiedot yhdistyksestä tai Tanja Rantapere p.040-341 7244 tai tanja.rantapere@evl.fi

Ilmoittautumislinkki kurssille
Hengitellen virkistysleiri pe-su 8.-10.3.2024 (lyyti.fi)