Liikuntaryhmät

Hengitysyhdistys tarjoa monipuolisia liikuntaryhmiä työikäisille ja ikääntyneille. Kevään toimintakausi alkaa viikolla 3 eli 15.1.2024

Hinnat: liikuntaryhmissä käytössä kausimaksu. Kausimaksulla voi käydä kaikissa liikuntaryhmissä (vesijumpissa oma hinnoittelu).
Kausimaksu jäsenelle 60 € /kevätkausi
Kausimaksu ei-jäsenelle 80 € / kevätkausi

Liikuntaryhmät kokoontuvat yhdistyksen omassa liikuntatilassa Skanssissa (Bastioninkatu 4, 20730 Turku) sekä Raisiossa tasalankatu 5 (3. krs) 21200 Raisio. Kuntosali-ryhmä kokoontuu Ruusukorttelissa (Puistokatu 11. 20100 Turku).

Ryhmiin ilmoittaudutaan yhdistyksen toimistolle joko sähköpostitse turunseutu@hengitysyhdistys.fi tai toimistoaikana soittamalla numeroon 040 593 4047.
Ilmoittautuminen tärkeää koska ryhmien minimi koko on 5 henkilöä.

Liikuntakalenteri kevät 2024

Opintokeskus Sivis on valtakunnallinen aikuisoppilaitos, joka toteuttaa, tutkii, kehittää, ohjaa ja tukee järjestöllistä koulutusta. Hengitysyhdistys järjestää ja saa tukea opintojaksoihin ja vertaisopintoryhmiin Opintokeskus Siviksen kautta.