Vertaisryhmät

Vertaistukea yhdistyksen ryhmistä

Vertaistukiryhmät kokoontuvat koronapandemiasta johtuen pääosin sähköisesti, mutta tilanteen muuttuessa myös fyysinen kokoontuminen on mahdollista. Ryhmän yhteydessä mainitaan vastuuhenkilö yhteystietoineen, jolta tilannetta voi tiedustella.

Verkkokoontumiseen tarvitaan vain internetyhteys ja sähköpostiosoite. Ryhmän vetäjä lähettää sinulle linkin sähköpostiin, jota napsauttamalla pääset suoraan ryhmään omalta kotisohvaltasi. Voimme harjoitella yhteyden muodostamista myös yhdessä! Ota silloin yhteys Tuula Narvolaan numeroon 040 559 6833 tai tuula.narvola@hengitysyhdistys.fi.

Lämpimästi tervetuloa mukaan ryhmiin!

Maaliskuu

Keskiviikkona 17.3. kello 17–19.
Keuhkofibroosiryhmä. Vertaistukiryhmä on tarkoitettu keuhkofibroosia sairastaville ja heidän läheisilleen. Hengitysliitto, Oltermannintie 8, Helsinki. Pandemiatilanteesta riippuen tapaaminen voidaan järjestää myös verkossa.
Vastuuhenkilöt: Sirpa Halmela sirpa.halmela@hengitysyhdistys.fi ja Maija-Helena Salojärvi msmaijahelena@gmail.com
Tiedustelut: Marika Kiikala-Siuko, 050 539 3071.

Huhtikuu

Tiistaina 6.4. kello 16.30.
Uniapneaklubi. Verkkovertaisryhmä on tarkoitettu uniapneaa sairastaville. Ilmoittautuminen ryhmään numeroon 040 559 6833, tuula.narvola@hengitysyhdistys.fi.
Vastuuhenkilöt: Tuula Narvola ja Satu Riski.

Maanantaina 12.4. kello 17.30.
Homenokat. Verkkovertaisryhmä on tarkoitettu sisäilmasta sairastuneille henkilöille. Se kokoontuu kerran kuukaudessa Teams-yhteyden kautta.
Vastuuhenkilö: Satu Riski, 040 531 9298 maanantaisin ja torstaisin 15–18 tai satu.riski@hengitysyhdistys.fi.

Tiistaina 13.4. kello 14.
Astma- ja COPD-kerho. Verkkovertaisryhmä on tarkoitettu astmaa ja /tai COPD -tautia sairastaville. Ilmoittautuminen ryhmään numeroon 040 559 6833, tuula.narvola@hengitysyhdistys.fi.
Vastuuhenkilöt: Tuula Narvola ja Satu Riski.

Tiistaina 13.4. kello 17–18.
Bronkiektasiatauti, Trakeobronkomalasia ja EDAC -vertaisryhmä. Hengitysliitto, Oltermannintie 8, Helsinki. Pandemiatilanteesta riippuen tapaaminen voidaan järjestää myös verkossa.
Vastuuhenkilö: Marika Kiikala-Siuko, 050 539 3071, marika.kiikala-siuko@hengitysliitto.

Maanantaina 19.4. kello 11.
Hengitysklubi. Tämä on vertaisryhmä niille, jotka aiemmin kokoontuivat Espoon järjestöjen talolla. Vastuuhenkilö: Tuula Narvola p. 040 559 6833, tuula.narvola@hengitysyhdistys.fi

Toukokuu

Tiistaina 4.5. kello 16.30.
Uniapneaklubi. Verkkovertaisryhmä on tarkoitettu uniapneaa sairastaville. Ilmoittautuminen ryhmään p. 040 559 6833, tuula.narvola@hengitysyhdistys.fi.
Vastuuhenkilöt: Tuula Narvola ja Satu Riski.

Maanantaina 10.5. kello 17.30.
Homenokat. Verkkovertaisryhmä on tarkoitettu sisäilmasta sairastuneille henkilöille. Se kokoontuu kerran kuukaudessa Teams-yhteyden kautta.

Tiistaina 11.5. kello 14.
Astma- ja COPD-kerho. Verkkovertaisryhmä on tarkoitettu astmaa ja /tai COPD -tautia sairastaville. Ilmoittautuminen ryhmään numeroon 040 559 6833, tuula.narvola@hengitysyhdistys.fi.

Tiistaina 11.5. kello 17.30–18.30

Maanantaina 17.5. kello 11.
Hengitysklubi. Tämä on vertaistukiryhmä niille, jotka aiemmin kokoontuivat Espoon järjestöjen talolla. Vastuuhenkilö: Tuula Narvola, 040 559 6833, tuula.narvola@hengitysyhdistys.fi

Keskiviikkona 19.5. kello 17–19.
Tiedustelut: Marika Kiikala-Siuko, 050 539 3071.