Ruskaretki Saariselälle!

Ajankohta: 07.09.2024 – 13.09.2024 klo 07:00 – 23:00

Paikka: Saariselkä

Järjestäjä: Tmi Reissuleo

Vastuuhenkilö: Tiedustelut ja ilmoittautumiset Leo Lehtola 0400 627 358 reissuleo@gmail.com tai Aune Lehtola 040 5322 638

Lähde Lappiin retkeilemään avariin maisemiin, mukavassa porukassa!

Kuljetus tilausajobussilla Helsinki-Saariselkä-Helsinki. Lähtö la 7.9. klo 7.00 Mikonkadun tilausajopysäkiltä.
Paluu pe 13.9. Lähtö hotelliaamiaisen jälkeen ja perillä Helsingissä noin klo 23.Majoitus Hotelli Riekonlinna, kahden tai yhden hengen huoneessa.Opastetut vaellusretket joka päivä (su-to) Saariselän ympäristössä.
Hinta 875€/2hh/hlö, 1175€/1hh sisältää bussikuljetukset, opastukset, majoituksen, aamupalat, retkieväät, päivälliset, lauantai-iltana iltapalan ja lähtöaamuna aamupalan.
Matkalla pidetään muutama tauko, jolloin kahvistelu/ruokailu omalla kustannuksella. Reissuun mukaan voi liittyä myös nelostien varrelta. Varausmaksu 200 € 1.6.2024 mennessä ja loppumaksu 15.7.2024 mennessä. Reissu toteutuu, kun osallistujia on vähintään 30. Tiedustelut ja ilmoittautumiset Leo Lehtola 0400 627 358 reissuleo@gmail.com tai Aune Lehtola 040 5322 638. Ruskamatka on kaikille matkasta kiinnostuneille avoin ja tietoa matkasta saa jakaa.