Toimintaa

TOIMINTAKALENTERI 2022

Harrastusryhmät

• Vesijumpparyhmät perjantaisin klo 13 ja 13.45 Riihimäen uimahallilla 4.3. – 6.5. ja syyskaudella
  • 2.9. – 25.11. Tiedustelut ja ilmoittautumiset Leenalle 040 7061402.
  • Kuntopiiri kokoontuu keskiviikkoisin klo 16.00 Inkilänhovin kuntosalilla 2.3. – 4.5. ja syyskaudella
  • 7.9 14.12. Lisätietoja Leenalta 040 706 1402.
  • Keskiviikkokerhossa Inkilänhovissa kahvitellaan eri aiheiden äärellä kevätkaudella 9.3. ja 13.4. Syksyn kerhopäivät 14.9., 12.10., 9.11. ja 14.12. Pannu kuumana klo 14 lähtien.
  • Astman vertaistukiryhmä aloittaa syyskaudella, vetäjinä Leila 040 8322851 ja Ulla 050 5984330.
  • Kimppakävelyä & kahvittelua tiedossa syyskaudella, Kirsin vetämänä 0400 979064.

Kuukausiohjelma

Maaliskuu

Harrastusryhmien aloitus koronapandemian takia vasta maaliskuun alusta – toivotaan, että korona ei toisi vuoden mittaan mitään uusia kokoontumisrajoituksia.

Huhtikuu

7.4. klo 18 yhdistyksen kevätkokous Inkilänhovissa. Täytekakkukahvit tarjolla klo 17.30 lähtien; yhdistys täyttää 75 vuotta!

Toukokuu

14.5. Pääskylän kevättalkoot ja talkootarjoilut klo 12 lähtien.

Kesäkoti Pääskylä Kernaalanjärven rannalla Janakkalassa on jäsenten käytössä toukokuulta syyskuulle. Siellä  on mahdollisuus saunoa, uida, soudella, grillata, touhuta tai vain oleilla ja nauttia kauniista järvimaisemasta. Pelkästään omaan käyttöön Pääskylää ei voi varata. Otetaan huomioon turvallisuus ja yleiset korona–ajan ohjeet. Lisätietoja Pääskylästä kotisivuilta ja Leenalta 040 7061402.

Kesäkuu

14.6. Kesäristeily Hopealinjoilla Visavuoreen. Lähdemme aamupäivällä kimppakyydeillä kohti Hämeenlinnan laivarantaa: Arvi Kariston katu 8. Risteily alkaa klo 11.00. Laivalla meille on tarjolla lounas. Visavuoressa olemme klo 13.50. Tutustumme ainutlaatuiseen Visavuoren taiteilijakotiin ja myös Kari–paviljongissa on mahdollisuus käydä. Laiva lähtee takaisin klo 15.00 ja on Hämeenlinnassa klo 17.50. Retken hinta yhdistyksen eläkeläisjäseniltä 67 €, muilta ja ei–jäseniltä 79 €. Sitova ilmoittautuminen viimeistään torstaina 12.5. Ullalle 050 598 4330.

24.6. Juhannusiltaa Pääskylässä vietetään omatoimisesti – seurustellen, saunoen ja grillaten. Lipunnosto klo 18.

Heinäkuu

6.7. klo 18 Pääskylän runoilta Eino Leinon runojen parissa.

13.7. ja 27.7. klo 14 Pääskylässä ohjattua vesijumppaa järvessä Jaanan johdolla, kevyttä tarjoilua ja sauna lämpimänä.

Elokuu

6.8. Kesäretki Eerikkälän urheiluopistolle Tammelaan. Forssan Hengitysyhdistys järjestää klo 11 lounaalla alkavan virkistyspäivän Etelä-Suomen alueen yhdistysten jäsenille. Päivän ohjelma ruokailuineen maksaa 20 €, lisäksi maksu bussikyydistä. Ohjelmassa mm. vapaaehtoisia liikunta–aktiviteettejä. Niistä voi ilmoittautuessa valita yhden: Melonta, Patikointi, Fatbike-maastopyöräily   sekä Kehonhuolto luonnossa. Tiedustelut ja ilmoittautuminen 1.7. mennessä Leenalle 040 7061402.

27.8. klo 16 lähtien Pääskylässä juhlitaan ”Valoisia Venetsialaisia”. Yhdistys tarjoaa iltaherkuttelua ja saunan.

Syyskuu

Harrastusryhmät alkavat, ajat tapahtumakalenterin alussa.

25.9. Kirkkoretki Kytäjän kirkkoon. Lähtö Riihimäen vanhalta linja–autoasemalta klo 12.10. Klo 13 Messu, sen jälkeen kirkkokahvit ja kirkon esittely. Ruokailu Kytäjä Golfin järvenrantaravintolassa. Ajellaan maisemakierros Kytäjän seudulla ja takaisin Riihimäellä klo 17 – 18.  Tiedustelut ja ilmoittautuminen 9.9. mennessä Leilalle 040 8322851.

Lokakuu

13.10. klo 18 Inkilänhovissa kaikille avoin teemailta ”Hoidanko astmani oikein”. Luennoitsijana Riihimäen keuhkopoliklinikan osastonlääkäri Markku Pekonen.

15.10. klo 12 lähtien laitetaan Pääskylä talkoilla talvikuntoon

Marraskuu

12.11. klo 14-näytökseen Riihimäen teatteriin katsomaan ”Kaikki Ystäväni”.

15.11. klo 18 yhdistyksen syyskokous, kahvitarjoilu alkaa klo 17.30

Joulukuu

10.12. Pikkujouluilta

……………………………………………………………………………………………………

Yhdistyksen tapahtumista löydät lisätietoa yhdistyksen kotisivuilta ja keskiviikkoisin tuoreimmat tiedot Aamupostin ja Riihimäen AamupostiViikko-lehden yhdistyspalstoilta. Seuraa myös Facebook-sivujamme! Retket ja maksulliset tapahtumat maksetaan yhdistyksen Omasäästöpankin tilille: FI33 4108 0011 0295 61.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Iloisiin tapaamisiin pitkin vuotta,