Jäsenedut

Hengitysliitto tarjoaa valtakunnalliset jäsenetunsa kaikille paikallisten hengitysyhdistysten jäsenille. Valtakunnalliset jäsenedut näet Hengitysliiton sivuilta.

Paikalliset jäsenedut

Kouvolan kaupunki liikuntapalvelut, uimahalli

• Alennus10 kerran lipusta 5 euroa, viisi kertaa vuodessa.
  • Alennus 50 kerran lipusta 25 euroa, kerran vuodessa.
  • Alennus kevät- tai syyskauden lipusta 25 euroa, kerran vuodessa.

Kouvolan kaupungin kuntosalit

• Alennus 10 kerran lipusta 5 euroa, viisi kertaa vuodessa.
  • Alennus kevät- tai syyskauden lipusta 25 euroa, kerran vuodessa.

Alennus maksetaan kuittia vastaan kerhoillan yhteydessä tai muuna ajankohtana sopimalla rahastonhoitajan kanssa maksusta numerossa 040 542 1767. Alennusta ei saa lipun oston yhteydessä palveluntarjoajalta.

Urheilu Jokinen, Kuusankoski

Kymen Hengitysyhdistyksen jäsenet saavat 20 % alennusta suositushinnasta: vaatteet, jalkineet, kuntoilu- ja palloilutuotteet sekä hiihtovälineet. MBT-jalkineet -10 %. Edun piiriin ei kuulu: palvelut (=huolto), sykemittarit, kuntoilulaitteet, polkupyörät. Esitä jäsenkotti kassalla.

Kymen Kivipojat Oy

Kivitasot, esimerkiksi keittiötasot ja muut kivityöt ja hautakivialan tuotteet ja työt -10 %.