Vertaistoiminta

Kerhotoiminta jatkuu Toimitila Etapissa. Ajantasaiset tiedot ryhmien toteutumisesta löytyvät tapahtumakalenterista.

Toiminnan perusajatus on syrjäytymisen ja yksinäisyyden estäminen. Samanlaisen kokemuksen omaavat ihmiset jakavat ajatuksiaan ja tukevat toisiaan. Kerhon vetäjät ovat itsekin vertaisia.Kerhot kokoontuvat toimitilassa kahvikupin ääressä, jossa asiantuntijat käyvät alustajina ja luennoitsijoina. Olet tervetullut mukaan toimintaan!

Uniapneaa sairastavien vertaisryhmä

Uniapneaa sairastavien vertaisryhmän vetäjä on Raili puh 040 847 0898. Hengitysliitossa toimii vertaisryhmä verkossa, lisätietoa saat sähköpostilla osoitteesta verkkovertaisryhmä@hengitysliitto.fi.

Astama- ja keuhkoahtaumatautia sairastavien ryhmä

Astmaa- ja keuhkoahtaumatautia sairastavien vertaisryhmän vetäjä on Raili puh 040 847 0898. Hengitysliitossa toimii vertaisryhmä verkossa, lisätietoa saat sähköpostilla osoitteesta verkkovertaisryhmä@hengitysliitto.fi.

Harvinaisten vertaisryhmä

Harvinaisia hengityssairauksia sairastavien ryhmästä saa lisätietoja Hengitysliitosta Marika Kiikala-Siuko puh 050 539 3071.