Liikuntaryhmät

Tuolijumppa

Yhteisötila Etappi, Urheilukentäntie 3, 45700 Kuusankoski maanantaisin kello 12.00–12.45 Liikuntaryhmä on tarkoitettu kaikille. Ryhmän ohjaajana toimii vertaisohjaaja. Osallistuminen on maksutonta. Liikuntaryhmään osallistuva on velvollinen itse huolehtimaan riittävästä vakuutusturvasta henkilö- ja omaisuusvahinkojen osalta.

Keilaus

Kuusankosken keilahalli / KoskiBowling hallilla Uimahallintie10, 45700 Kuusankoski 1.1.24 alkaen keskiviikkoisin klo 13.30 -14.30. Osallistujien tulee varata vuoro Raililta ti klo 16 mennessä puh 040 8470 898 ratojen varaamista varten. Yhdistys maksaa osallistujien ratamaksun. Kenkämaksun 2 € osallistujat maksavat itse.

Hajusteeton kuntosaliryhmä

Tiistaisin klo 17-18 Kouvolan Lyseon liikuntahallin kuntosali. Ajalla 5.3.-2.4. 24 Kuusankosken urheilutalon kuntosali, Uimahallintie 10. Kuntosaliryhmän vetäjä Matti Pitkänen puh 0400 253 755. Kuntosali on osallistujille maksuton.

Kuusankosken kaupungin uimahallit ja kuntosalit

Kannustamme jäseniä vesiliikuntaan kaupungin avoimiin ryhmiin. Tarjoamme alennuksen Kouvolan kaupungin uimahallien lippujen hinnasta. Alennus on 5 euroa/10 lippu enintään 5 kertaa vuodessa, 25 euroa kausilippu tai vuosilippu.

Alennus maksetaan maksettua kuittia vastaan kerhoillan yhteydessä tai muuna aikana sopimalla rahastonhoitajan kanssa (040 54 21 767). Alennusta ei saa lipun oston yhteydessä.

Lisätietoa uimahalleista ja kuntosaleista löydät Liikkuvakouvola.fi-sivustolta