Hengitysterveiset 1/2024

Kynen Hengitysyhditys ry:n toimintaa 2024 esittelevä hengitysterveiset on ilmestynyt. Hengitysterveiset 1/2024 voi noutaa Yhteisätila Etapista toimiston ollessa auki tai vertaistapaamisten yhteydessä. Lehtinen on jaossa OLKA-pisteillä Ratamossa ja Kymenlaakson keskussairaalassa sekä Kouvolan Hyvinvointiyhdistykset ryn eteisaulassa, järjestöjen esittelytelineessä (Kuuloset vieressä). Linkki: file:///C:/Users/L%C3%B6ytty/OneDrive/Ty%C3%B6p%C3%B6yt%C3%A4/Hengitys%20j%C3%A4sentiedote%201_2024.pdf

Kevätkokous 28.2.24 klo 15

Kevätkokous alkaa kahvitarjoilulla klo 14.30 Yhteisätila Etappi Urheilukentäntie 3 Kuusankoski. Kokous alkaa klo 15. Kokouksessa käsitellään sääntöjen kevätkokouksen tehtävänä olevat § 11:n mukaiset asiat.

Etäkatsomo uniapneapäivän 20.3. klo 19 – 19.15 Uniapnealaitteiden maskit -verkkoluentoon.

Etäkatsomo järjestetään Yhteisötila Etappi Urheilukentäntie 3 Kuusankoski. Vertaistapaaminen ja etäkatsomoon valmistautumin aloitetaan kahvitarjoilulla klo 18.00. Kaikille aiheesata kiinnostuneille avoin tilaisuus. Linkki:

Kouvolan seudun harvinaista hengityssairautta sairastavat läheisineen tilaisuus 4.4.24 klo 17.30 alkaen Kouvolassa

Hengitysliitto järjestää yhteistyössä Kymen Hengitysyhdistyksen kanssa keskusteluillan harvinaisia hengityssairauksia sairastaville ja heidän läheisilleen. Illassa mukana Hengitysliiton harvinaistoiminnan asiantuntija Marika Kiikala-Siuko. Paikkana Original Sokos Hotel Vaakuna Hovioikeudenkatu 2, Kouvola. Tarjoilun vuoksi ilmoittautuminen viimeistään tiistaina 20.3.2024 marika.kiikala-siuko@hengitysliitto.fi tai p. 050 539 3071 / Marika. Muista ilmoittaa erityisruokavaliosi ja mahdolliset kysymyksesi. Linkki: https://www.hengitysliitto.fi/tapahtuma/kouvolan-seudun-harvinaista-hengityssairautta-sairastavat-laheisineen/