”Tuplakupla”-esitys Krapin kesäteatterissa

Paikka: Krapin kesäteatteri, Rantatie 2, Tuusula

Järjestäjä: Keski-Uudenmaan teatteri KUT

Vastuuhenkilö: Marita Kononen, vantaa@hengitysyhdistys.fi, puhelin 041 45161 55

Krapin Kesäteatterissa Tuusulassa kesällä 2024 nähtävä railakas farssikomedia Tuplakupla antaa kyytiä parisuhdenormeille!

Hantta ei usko perinteiseeen avioliittoon.
Hän elää tuplakuplassa kahden eri miehen kanssa. Järjestely on täydellinen, kunhan vain salarakkaat eivät saa tietää toisistaan eivätkä aviovaimot miestensä rakastajasta.
Hantan epäsovinnaista sinkkuelämää tulee hämmentämään pitkäaikainen ystävä Anne, joka pakenee onnetonta avioliittoaan. Saman katon alle sattuvat myös Hantan molemmat rakastajat, heidän petetyt puolisonsa sekä Annen juoppo aviomies.
Parisuhdekomedia yltyy farssiksi, jota vauhdittavat vietit, valheet ja väärinkäsitykset.

John Chapmanin ja Dave Freemanin kirjoittaman farssikomedian sovittaa ja ohjaa Jukka Keinonen. Tulevana kesänä Krapin näyttämöllä nähdään monta uutta kasvoa. Ystävyksinä loistavat komediennet Ilona Pukkila ja Minna Kivelä. Kaksoiselämää elävien miesten rooleissa seikkailevat Mikko Virtanen ja Eero Ojala. Puolisoiden rooleissa irrottelevat Kalle Tahkolahti, Ulla Virtanen ja Anu Uhlenius.

Tuotanto: Keski-Uudenmaan Teatteri KUT

Esityksen kesto n. 2 h (1 väliaika)

Nähdään Krapilla!

Lippujen varaus viimeistään 15.6.2024 (juhannusviikko) joko sähköpostilla vantaa@hengitysyhdistys.fi tai puhelimella 041 451 61 55. Lippujen hinta 35 euroa on kaikille lipun varanneille sama, ei edellytä jäsenyyttä. Maksu käteisellä, varaus on sitova.