KERTOKAA SE HÄNELLE -konsertti

Paikka: Keuda, Kerava-sali

Järjestäjä: Operart, Jyrki ja Maija Anttila

Vastuuhenkilö: Marita Kononen

Jyrki Anttila esittää pianistivaimonsa Maija Anttilan kanssa upean kavalkadin lauluja, jotka suomalaisille on tunnetuiksi tehneet Anttilan lapsuuden laulajaihanteisiin kuuluvat laulajat Mauno Kuusisto ja miehekkään metallisen äänen omannut Tapio Rautavaara. Lisäksi konsertissa kuullaan Anttilan bravuurinumeroita 35-vuotisen laulajauran varrelta.

Konsertin ohjelmistossa mm. Isoisän olkihattu, Juokse sinä humma, Rakovalkealla, Kulkuri ja joutsen, Kertokaa se hänelle, Mun kaunis kotimaani, Minä laulan sun iltasi tähtihin ja Lauluni aiheet. Mukana myös Anttilan ohjelmistoa mm. Muistojen siivin, Oot kaunis niin ja Granada.

Jyrki Anttilan henkilökohtainen tapaaminen klo 17.00.

HUOM. Esitysten lisätiedot löydät myös halutessasi uudistuneesta esitteestä klikkaamalla tästä

Lippujen hinta 30 euroa (normaalisti 35 euroa) jäsenille ja ei-jäsenille.

Varaa lippusi joko sähköpostilla osoitteesta vantaa@hengitysyhdistys.fi, tekstiviestillä tai soittamalla numeroon 041 451 61 55 viimeistään 5.8.2023 mennessä. Maksu käteisellä lippujen luovutuksen yhteydessä.