Yhdistyksen kokoukset

Kevätkokous 2024

Yhdistyksen kevätkokous 2024 pidetään ke. 13.3 klo 18.00 alkaen Kodintalolla Karhulassa. Osoitteessa Vesivallintie 21. 48600 Kotka. Kokouksessa käsitellään yhdistyksen sääntöjen 11§ kevätkokoukselle määräämät asiat. Sääntömääräisen kevätkokouksen tehtävänä on, vahvistaa edellisen vuoden toimintakertomus ja tilinpäätös sekä päättää vastuuvapaudesta, tarkistaa toimintasuunnitelma ja talousarvio kuluvalle vuodelle. Lisäksi kokouksessa käsitellään muut hallituksen valmistelemat kokouskutsussa mainitut asiat.

Kevätkoloulseen ei ole mahdollisuus osallistua etäyhteyden kautta-

Syyskokous 2024

Yhdistyksen syyskokous 2024 pidetään to 21.11. klo 18.00 alkaen. Kodintalolla Karhulassa. Osoitteessa Vesivallintie 21. 48600 Kotka. Kokouksessa käsitellään yhdistyksen sääntöjen 11§ syyskokoukselle määräämät asiat. Sääntömääräisen syyskokouksen tehtävänä on, päättää jäsenmaksusta, hyväksyä toimintasuunnitelma ja talousarvio seuraavalle vuodelle, valita joka toinen vuosi yhdistyksen puheenjohtaja ja hallitus sekä vuosittain tilintarkastaja/toiminnantarkastaja ja hänelle varahenkilö. Kokouksessa käsitellään ja hyväksytään hengitysyhdistyksille laaditut uudet mallisäännöt. Lisäksi kokouksessa käsitellään muut hallituksen valmistelemat kokouskutsussa mainitut asiat.

Yhdistyksen syyskokoukseen ei ole mahdollista osallistua etäyhteydellä