Yhdistys

Keski-Uudenmaan Hengitysyhdistys toimii Keravan, Tuusulan, Järvenpään, Mäntsälän ja Sipoon alueella. Yhdistyksemme on perustettu vuonna 1962 ja viime vuonna vietimme 60-vuotisjuhlia.

Yhdistyksen tarkoituksena on edistää hengityssairaiden ja heidän läheistensä elämänlaatua sekä toimia heidän edunvalvonta- ja tukijärjestönä. Yhdistys toimii myös terveyden edistämisen ja puhtaan elinympäristön puolesta.

Yhdistyksen toiminnassa on sääntömääräisten kokousten lisäksi muun muassa liikuntaa ja liikuntakokeiluja, vertaistoimintaa, luentotilaisuuksia ja virkistystoimintaa kuten retkiä ja ulkoilua.

Jäsenet sekä heidän läheisensä voivat tavata toisiaan ja keskustella yhteisistä kokemuksista yhdistyksen järjestämissä  tilaisuuksissa sekä vertaisryhmissä

Yhdistyksen jäsenmaksut 2024 ovat seuraavat (sisältäen Hengitysliiton jäsenmaksun)

• Varsinainen jäsen 25 euroa (Yhdistyksemme osuus 8 eur)
  • Nuoriso- ja perheenjäsen 22 euroa.
  • Lapsijäseniltä (alle 15v) ei maksua.

Keski-Uudenmaan Hengitysyhdistys on Hengitysliiton jäsenyritys.

JOTTA MEIDÄN KAIKKIEN OLISI HELPOMPI HENGITTÄÄ.