Virkistymään lähilomalle – lisää jäsenetuja

Yhdistyksemme jäsenenä olet oikeutettu varaamaan Kanta-Hämeen Hengitysyhdistyksen lomaosakeviikkoja Lapinniemen kylpylästä Tampereelta sekä Suvirannan majoituksia Hattulasta.

Lomaosake-varaukset:
Kevään 2022 toivomukset lomakohteesta toimisto@khhengitys.fi tai p. 0400 164 021 viimeistään 4.11.2021 mennessä. Etusijalla ovat henkilöt, jotka eivät ole varanneet lomaosakkeita aiemmin. Tasavertaisten hakijoiden välillä suoritetaan arvonta. Varauksen saaneille ilmoitetaan henkilökohtaisesti ja varaus vahvistetaan maksamalla lomaviikon hinta. Myöhemmin kuin kuukautta ennen lomaviikkoa peruutetusta varauksesta ei makseta palautusta. Kohteisiin voit tutustua Holiday Clubin sivuilta.
Tästä pdf-tiedostossa mainittuna viikot, hinnat, sekä tarkemmat tiedot huoneistoista.

Suviranta:
Täältä löytyvät kuvat huviloista ja hinnat kohdasta ”Muiden hengitysyhdistysten jäsenet”.
Talvikaudella hinnat ovat samat Kanta-Hämeen omille ja muiden yhdistysten jäsenille.

Lisätietoja voi kysyä suoraan Kanta-Hämeen Hengitysyhdistykseltä.