Jäsenedut

Jäsenalennukset Keski-Suomen Hengitysyhdistyksen jäsenille – muista jäsenkortti!

Forum Kulta Oy myöntää -20% alennuksen jäsenille ostamilleen tuotteille, koruille ja kelloille. Ei koske kello- tai korutöitä, eikä kellonrannekkeita.

Timanttiset Vehmas myöntää -20% alennuksen jäsenille normaalihintaisiin tuotteisiin. Tarjous ei koske tilaustuotteita, eikä sen yhteydessä voi käyttää muita etuja.

Kytölän Kello ja Kulta myöntää -15% alennuksen tuotteistaan..

Keski-Suomen Hengitysyhdistyksen jäsenille kuuluvat myös Hengitysliiton valtakunnalliset jäsenedut. Niistä voit lukea lisää täältä: https://www.hengitysliitto.fi/vertaistuki-tapahtumat/jasenedut/

Jäsenenä olet oikeutettu myös varaamaan Kanta-Hämeen Hengitysyhdistyksen lomaosakeviikkoja Lapinniemen kylpylästä Tampereelta sekä Suvirannan majoituksia Hattulasta.

Suviranta:
Täältä
löytyvät kuvat huviloista ja hinnat kohdasta ”Muiden hengitysyhdistysten jäsenet”. Talvikaudella hinnat ovat samat Kanta-Hämeen omille ja muiden yhdistysten jäsenille.

Lisätietoja lomaosakevarauksista ja Suvirannasta voi kysyä suoraan Kanta-Hämeen Hengitysyhdistykseltä, p. 0400 164 021 (ti ja to 9-12).