Jäsenedut

Yhdistys tarjoaa jäsenilleen jäsenetuja ja pääsyn yhdistyksen kuntosalille. Tämän lisäksi Hengitysliitto tarjoaa myös valtakunnalliset jäsenetunsa kaikille paikallisten hengitysyhdistysten jäsenille. Valtakunnalliset jäsenedut näet Hengitysliiton sivuilta.

Paikalliset jäsenedut

Santin säätiön tukemana voimme tarjota jäsenille edullisia uintikortteja Valkeakosken uimahalliin. Kortit ovat myynnissä ainoastaan toimistolta, ja uuden kortin voi ostaa 10 viikon kuluttua palauttamalla vanhan kortin.

Lasten 5–15-vuotiaat uintikortti maksaa 5 euroa ja 5 euron pantin, aikuisten 30 euroa ja 5 euron pantin ja eläkeläisten kortti 20 euroa ja 5 euron pantin. Alle 5-vuotiaat pääsevät huoltajan kanssa ilmaiseksi. Pantti maksetaan ensimmäisellä kerrralla.

Varsinaisille jäsenille Hengitys-lehti 5 kertaa vuodessa ja jäsenlehti Pirkanmaan Puhallus 4 kertaa vuodessa

.

Korvaus 10 kerran kuntosalikortista (Kuntokeskus Kanava) jäsenille 20 € laskua vastaan/jäsen.

CPAP-tarvikkeiden jakelu

Valkeakosken aluesairaalassa ma klo 13,00-15,00 ja pe 10-12. Sisäänkäynti B-oven kautta. Yhteydenotot puhelimitse sairaanhoitajalle 03 3116 7249. Terveyskeskuksen unihoitaja 040 335 6886.

Toimistolla myynnissä

Adresseja, myös Tuula Salmisen parturiliikkeestä Yhteistalosta, Keuhkot Pihalle paitoja, jäsenten tekemiä lastukoreja, Makramekerhon tekemiä lasilyhtyjä ja lasihelmikoruja

Vuokrataan   toimitilaa 20 €/kerta