valokuva, jossa toimiston ovi ja ikkuna kuvattuna ulkoapäin

Tule mukaan toimintaamme

Tarjoamme hengityssairaille ja heidän läheisilleen yhteisön, jonka kautta voi osallistua ja vaikuttaa. Yhdistyksemme järjestää mm. vertaisiltoja, asiantuntijaluentoja ja retkiä yhdessä muiden järjestöjen kanssa.
Ilmoitamme toiminnastamme Pieksämäen Lehden Seurapalstalla sekä Facebookissa.
Yhdistyksen tapahtumat näkyvät tapahtumakalenterissamme.

Liikunta- ja vertaisryhmät

Ryhmät ovat tärkeä osa toimintaamme. Liikuntaryhmissämme liikutaan ohjaajien opastuksella, tehdään hengitysharjoituksia tai pelataan bocciaa yhdessä. Vertaisryhmissämme askarrellaan, tehdään ompelutöitä, keskustellaan ajankohtaisista asioista ja saadaan tietoa eri sairausryhmistä ja niiden hoidosta, vertaistukea unohtamatta! Ryhmämme ovat kaikille avoimia ja jäsenillemme ilmaisia.

Ryhmien tiedot löytyvät täältä:
Liikuntaryhmät
Vertaisryhmät

Yhdistyksen toimisto

Toimistomme on osoitteessa Savontie 31-33, tsto2, 76100 Pieksämäki, puh. 040 519 2816
Toimiston päivystysaika on maanantaisin klo 11-13. Muinakin aikoina sopimuksen mukaan.
Tervetuloa käymään!

Toimistolta saatavat tuotteet