Liikuntaryhmät

Liikuntaryhmät kokoontuvat viikottain.
Ilmoitamme ryhmien toiminnasta Pieksämäen Lehden seurapalstalla.

Happiliikunta

Ryhmässä ylläpidetään lihas- ja kestävyyskuntoa, liikkuvuutta sekä tasapainoa.
Ohjaajana toimii erityisliikunnan ohjaaja Eila-Sinikka Niemeläinen.

Ryhmä kokoontuu viikoittain maanantaisin klo 16.30-17.30 liikuntahetkeen Järjestötalon monitoimitilassa,
osoite Tasakatu 4-6, Pieksämäki.
Ryhmä on jäsenille maksuton, ei jäsenille 20 €/kerta.

Tuoliasahi/-jooga

Tuoliasahi on muunnos suomalaisten asiantuntijoiden kehittämästä terveysliikuntamenetelmästä, jonka alkujuuret ovat mm. Joogassa ja Taijissä. Liikkeitä tehdään seisten, mutta tuoliasahi sopii myös harrastajille, joilla on ongelmia seisoa koko harjoituksen ajan. Tuoliasahi toimii hyvin myös taukoliikuntana.

Harjoitukseen yhdistetään joogan pehmeitä ja venyttäviä liikkeitä ja kokonaisuudessaan se vetreyttää ja rentouttaa niin kehoa kuin mieltäkin.
Ohjaajana toimii jooganopettaja ja asahiopettaja Anja Pietiläinen.

Ryhmä kokoontuu kerran viikossa tiistaisin klo 11-12 Järjestötalon monitoimitilassa, os. Tasakatu 4-6.
Ryhmä on jäsenille maksuton, ei jäsenille 20 €/kausi.

Boccia

Bocciaa pelataan kaksi kertaa viikossa tiistaisin ja torstaisin klo 9-12 Uimahallin alasalissa, os. Opintie 3.

Tervetuloa mukaan liikkumaan!