Yhdistyksen Kevätkahvit Karirannassa ti 28.5. klo 17 Kanttiini Risa Robell

Paikka: Kariniemen maisemaportaat, Satamaraitti, Lahti

Järjestäjä: Tsto 0414645045

Vastuuhenkilö: Matkavastaavat: Eira Sällinen 0440473986 ja Pasi Mäkinen

Päijät-Hämeen Hengitysyhdistyksen jäsen + seuralainen. Tervetuloa Kevätkahville Kanttiini Risa Robelliin.

Tavataan klo 17.00 Karirannan portaiden juurella, kuljemme portaat ylös ja laskeudumme Lanu-puistosta Päijänteenkadulle. Noin puolen tunnin jaloittelun jälkeen onkin sitten aika palkita itsensä ja seuralaisensa kahvi/tee ja suolainen/makea Kanttiini Risa Robellissa.

Ilmoittaudu 26.5. mennessä sähköpostilla : phhengitys.matkavastaavat@dnainternet.net tai puhelimella toimistolle 041 4645045 tai Eiralle 0440473986.

Lahden kaupungin sivuilta:
Kariniemen uudet maisemaportaat, joita voi myös käyttää kuntoiluun, kulkevat Satamaraitilta ylös puistometsän kautta Kariniemen puistotielle. Portaat päättyvät kuvataiteilija Olavi Lanun Hellä Kivi-teoksen läheisyyteen.Portaat on suunniteltu alueen luontoa ja kasvillisuutta säästäen. Portaikon pituus tasanteineen on 120 metriä, askelmia on 192 ja korkeuseroa alku- ja lähtöpisteen välillä on 25 metriä. Portaiden tasanteilla on penkkejä. Puuportailla ei saa kulkea nastajalkineilla.