Rokuan lomaosake

Yhdistyksen lomaosakkeen vuokraaminen Rokualla

Osaketta varataan ja perutaan yhdistyksemme toimiston puhelinnumerosta arkipäivisin 040-5057495 tai sähköpostilla:oulunseutu@hengitysyhdistys.fi.

Osakkeeseen EI SAA MENNÄ FLUNSSAISENA EIKÄ MUUTENKAAN SAIRAANA!

Katso varaustilanne tästä:

Lomaosake ROKUA varauskalenteri - Availability Calendar

Rivitalo-osake (43,8 m2/osake) Rokua Health & Spa Kylpylähotellin välittömässä läheisyydessä!
Petipaikat neljälle henkilölle (oleskelutilassa kaksi runkopatjasänkyä ja levitettävä vuodesohva), tupakeittiö astioineen, tv ja sähkösauna.

Varaukset

Varauksen voi tehdä kuluvalle tai kahdelle seuraavalle kuukaudelle. Varaus alkaa klo 16.00 ja päättyy klo 14.00. Peruutukset varauksista viimeistään 7 vrk ennen varauksen alkua, muutoin peruutusmaksuna peritään puolet käyttömaksusta.

VUOKRAHINNAT 1.3. 2020 alkaen

Oulun Seudun Hengitysyhdistys Rokuan lomaosake

Hengitysyhdistys jäsen: Arkipäivät su-pe 40 e/vrk / viikonloppu Pe-Su 100e, koko viikko su-su 250e, hiihtolomaviikot 8,9,10 on 50e/vrk, juhlapyhät joulu, uusivuosi, pääsiäinen 60e/vrk.

Ei jäsenet: Arkipäivät 60 e/vrk /viikonloppu Pe-Su 140e/vrk, koko viikko su-su 360e, hiihtolomaviikot 8,9,10 on 70e/vrk su-pe, viikonloppu 150e, juhlapyhät joulu, uusivuosi, pääsiäinen on 90e/vrk.

Kesän tilanne 2020: heinä-elokuu osaketta ei vuokrata ulkopuolisille- ainoastaan jäsenille!

Hengitysyhdistyksen jäsenetuna saat Yhdistyksen sovitun alennuksenRokua Health & Spa Kylpylähotellin  uinti- ja kuntosalimaksuista sekä ruokailuista. Kylpylän ollessa suljettuna etuja ei luonnollisestikaan saa.

Huom! Alennus on voimassa ainoastaan silloin, kun olet majoittunut yhdistyksen lomaosakkeeseen!

1. Avainten nouto ja palautus

Avaimet saa avainboxista. Toimistosta saat tilinumeron varatessasi osaketta. Kun vuokra näkyy tilillämme saat avainboxiin avainkoodin.  Avainten palautus sama paikka.

2. Osakkeen vuokra-aika ja varustus

Osakkeen vuokra-aika alkaa saapumispäivänä klo 16 ja päättyy lähtöpäivänä klo 14. Lemmikkieläinten vienti osakkeeseen kielletty!

3. Varustelu

Osakkeessa on normaali varustus ja vuodepaikkoja neljälle (4) henkilölle eikä osaketta voi varata useammalle henkilölle, ellei toisin ole sovittu. Tämä siksi että mm. astiastot, ja lämpimän veden riittävyys on mitoitettu kohteessa ilmoitetulle henkilö-määrälle. Osakkeessa on vaatteiden kuivauskaappi, sähkösauna, televisio jääkaappi-pakastin, radio - cd -soitin. Osake on kytketty kunnalliseen vesi- ja viemäriverkostoon, sähkölämmitys. Keittiöstä löytyy kaikki tarvittava. Ulkovaraston seinässä pistorasia auton lämmitykseen. Osakkeen varustukseen kuuluvat roskapussit, sähkö, ja vesi, wc-paperit ja talouspaperit tuo vuokralainen itse. Lakanat, pussilakanat, tyynyliinat ja pyyheliinat vuokralaisen on tuotava mukanaan. Likaantuneiden peittojen, tyynyjen ja patjojen pesu veloitetaan vuokralaiselta.

4. Siivous osakkeessa ollessa ja pois lähdettäessä

Vuokralainen on vastuussa siivouksesta vuokra-aikana ja lähdön yhteydessä. Siivousvälineet löytyvät eteisessä olevasta siivouskomerosta. Vuokrauksen jälkeen osake, ja matot tuuletetaan, lattiat imuroidaan ja pyyhitään kostealla. Liesi, jääkaappi ja keittiön säilytystilat siivotaan sekä astiat tiskataan ja roskat viedään ulos niille osoitetulle paikalle. Kaikki mitä toit mukanasi, vie ne myös pois lähtiessäsi. ”esim lehdet, ruokatarvikkeet eivät kuulu jäädä osakkeeseen.” Kukaan ei halua aloittaa lomaansa siivoamalla toisten sotkuja.

Mikäli siivousta ei ole asianmukaisesti tehty ja osake joudutaan siivoamaan ennen seuraavaa vuokralaista, peritään siivouksen laiminlyöjältä korvauksena vähintään 50 euroa tai todellisten kustannusten mukainen korvaus. Tupakointi on kielletty kaikissa sisätiloissa.

Korona-viruksen aikana siivouksen merkitys on erittäin tärkeä! Flunssaisena osakkeeseen ei saa mennä!

5. Vahingot

Vuokralainen on velvollinen korvaamaan kaikki osakkeeseen tai sen irtaimistolle aiheuttamat vahingot välittömästi suoraan osakkeen omistajalle.

Saunan kiuas lämpenee sähköllä.  Katso tarkemmin käyttöohjeet kansiosta. Pyydämme olemaan erityisen varovainen kynttilöiden osalta. Osakkeessa on palohälytin – hälytys kuuluu vain osakkeessa, eikä tulipalosta näin ollen mene mihinkään muualle automaattista viestiä. Vastuu on tulen käytöstä osakkeen vuokraajilla.

6.  On mukava ja kiva alku lomalle, kun voi saapua siistiin osakkeeseen!

TÄMÄN OSAKKEEN VUOKRANANTAJA

Oulun Seudun Hengitysyhdistys ry/ AHVEROINEN B 19 ______________________________________________________

Yhdistyksen lomaosake sijaitsee Rokuan health & spa kylpylähotellin läheisyydessä (200 m).

Kajaanista 110 km luoteeseen, Oulusta 80 km kaakkoon, Rokualla Ahveroisenlammen (lammen pituus 350 m, leveys 150 m) rantaharjulla, rantaan 50 m, kypylän läheisyydessä 200m. Kävelytie rannalla, huoneiston ja rannan välissä.

Varustelu :  Sähkövalaistus, sähkölämmitysvesi tulee, ja menee, suihku, sähkösauna, wc, sähköliesi, jääkaappi/pienipakastin samassa, mikroaaltouuni, kuivauskaappi, tv, radio.

Etäisyydet : Hiihtoladulle 300 m, latujen pituus 70km, moottorikelkkareitti 3km, vesistöön 50m, linja-autolle 11km, Helsinkiin 600km, kauppaan 20km (Vaalassa), ravintolaan 200m, kylpylään 200m, kansallispuistoon 6km, Alkoon 20km (Vaalassa)

Tarkemmat tiedot

Huoneisto sijaitsee Rokuan erikoislaatuisessa harjumaisemissa. Alueelle ovat tyypillisiä kirkasvetiset supat ja jäkälää kasvavat harjut (jääkauden synnyttämiä maastonmuotoja). Rokualle on perustettu Suomen ensimmäinen Geopark, UNESCO:n suojeluksessa oleva ainutlaatuisten geologisten kohteiden verkostoon kuuluva kohde.

Rokuan useat retkeilypolut ja -reitit soveltuvat erinomaisesti patikointiin, retkeilyyn ja maastopyöräilyyn. Hiihtolatuja alueella on 70 km, valaistua latua 9 km. Valaistu latu 300 m huoneistolta. Hiihtostadion 3,5 km.

Geopark ja Rokuan Kansallispuisto palveluineen 6 km, Opastuskeskus Suppa 3 km.

Rokua Health&Spa- kylpylähotelli 200 m. Hengitysyhdistyksen jäsenille alennuksia hotellin aamiaisista, lounasbuffeteista, kylpylä -ja kuntosalipalveluista. Esitä jäsenkortti.!

Mahdollisuus kalastaa kirjolohta Ahveroisen lammesta, kalastusluvat kylpylähotellista. Alueen uimaranta 300 m, tulipaikka ja laavu 300 m.

TÄRKEITÄ PUHELINNUMEROITA

Puhelinnumerosta tavoittaa

040 5057495 Hengitysyhdistyksen toimistonhoitaja (vastaa puhelimeen joka päivä )

0443027080 Tapio Still lomaosakkeen vastaava