Pyöräilyn kilometrikisa

Joukkueen osallistumiskoodi: KSHY2024

Kapteeni: Seija Metsälä

seija.metsala@gmail.com

Joukkueemme on kaikille avoin, rohkeasti vain mukaan.

Kilometrikisa on leikkimielinen kisailu, jonka tarkoitus on innostaa ihmisiä pyöräilemään. Vauhdilla ei ole väliä, kunhan pyöräilet oman kuntosi ja tavoitteesi mukaan. Kisata voi joko matkan tai ajan mukaan tai molempien mukaan eli kirjaa tietoihisi joko kilometrejä ja / tai minuutteja. Myös sähköpyörilä voi osallistua kisaan, heille on oma sarjansa.

Kilometrikisa on kaikille osallistujille maksuton ja sen järjestäjä on Pyöräilykuntien verkosto ry.

Palvelua koskeviin yhteydenottoihin vastaa Pyöräilykuntien verkosto ry.

Kisaa on käyty vuodesta 2014 alkaen.

Pyöräilyn Kilometrikisa alkaa 1.5. ja jatkuu syyskuun loppuun saakka.

Kisaan osallistuminen

Ennen liittymistä joukkueeseen jokaisen osallistujan tulee luoda itselleen henkilökohtainen käyttäjätili, joka tehdään Kilometrikisan sivuilta www.kilometrikisa.fi kohdasta ” rekisteröidy”. Käyttäjätilin luomisen jälkeen henkilöllä on mahdollisuus liittyä joukkueeseen tai perustaa itse joukkue kisaan.

Jotta voit liittyä mukaan haluamaasi joukkueeseen, tarvitset joukkueesi osallistumiskoodin. Osallistumiskoodit ovat yksilöllisiä ja kirjainkoko on merkitsevä.

Kisa on työyhteisöjen yhdistysten, seurojen, harrastusporukoiden, ystäväporukoiden tai minkä tahansa joukkueiden välinen leikkimielinen kilpailu, jossa osallistujat kirjaavat pyöräilykilometrejään tai -minuuttejaan ylös ja kartuttavat oman joukkueensa saldoa.

Kilometrikisassa poljetaan koko joukkueen voimin kisan aukiolaikana niin paljon kuin mahdollista. Mukaan voi ilmoittautua lisää osallistujia koko koko kisan ajan ja kilometrit voi kirjata myös takautuvasti. Mukaan hyväksytään kaikki kisan aikana poljetut kilometrit ( ja minuutit ) Muista kirjata myös lähikaupassa käynnit. Niistä kertyy kesän aikana yllättävän paljon kilometrejä.

Kun ilmoitat omiin tietoihisi kotikuntasi kirjautuvat kilometrisi automaatisesti Kuntasarjaan oman kuntasi tietoihin ja kartuttavat oman kuntasi kilometrisaldoa.

Kisasta, rekisteröitymisestä ja Kilometrikisan säännöistä ja ohjeista on tarkemmin Kilometrikisan sivustolla http://www.kilometrikisa.fi/