Liikunta

Iisijumppis

Vuoden vaihtuessa Kirkkonummen uimahallilla jatkaa ”Iisijumppis- jumpparyhmä”. Tämä fysioterapeutin ohjaama lihaskuntoa ja hengitysterveyttä sekä liikkuvuutta lisäävä jumppa sopii kaikenikäisille ja – kuntoisille naisille ja miehille. Jumpassa lämmitellään helpoin, sykettä kohottavin liikkein ja tehdään myös paljon liikkuvuutta ja tasapainoa lisääviä liikkeitä sekä myös rauhoittavia hengitysharjoituksia. Tunnilla tehdään lihaskuntoa parantavia harjoitutuksia erilaisilla jumppavälineillä ja lopuksi aina pumppaavia ja pitkäkestoisia venytyksiä. Ohjaaja huomioi mahdolliset liikerajoitukset ja ohjaa liikesuoritusten tekemisen oikein ja turvallisesti .

Ryhmä kokoontuu kevätkaudella maanantaisin 8.1. alkaen klo 15.15-16.15 Kirkkonummen uimahallin liikuntasali 1:ssä ( uimahallin alakerta, hissi käytettävissä )
Ohjaajana toimii erilaisia liikuntaryhmiä jo yli 20 vuotta ohjannut fysioterapeutti Teija Muikku. Emme edellytä jäsenyyttä. Tuo myös ystäväsi mukaan.
Ystäviä ja vertaistukea saat taatusti myös ryhmästä.
Syyskauden hinta jäseniltämme 60 € , ei- jäseniltä 85 €

Jumppaan liittyvät lisätiedot Teijalta: 045 6051214

Ensimmäisen kerran voit käydä kokeilemassa ilmaiseksi olisiko tämä sinun juttusi

Tervetuloa entiset uudet jumppaajat !

Ilmoittautua voit uimahallilla fysioterapeutille jolta saat tilisiirron maksua varten.

Vesijumppa

Lämpimän veden vesijumppa terapia-altaassa joka tiistai klo 13.00-13.45 alkaen 9.1.2024

Helppo/ keskiraskas jumppa joka sopii kaiken kuntoisille. Kevätkaudella osallistumismaksu on jäseniltämme 55 €, ei jäseneltä 80 €

Jumppiin liittyvät lisätiedot ohjaaja/ fysioterapeutti Teija Muikku: 045 6051214

Omaehtoinen liikunta

Tuemme omaehtoista liikuntaa yhdistyksen talouden suomin mahdollisuuksin. Kyseeseen tulee mm. kuntosalit, liikuntaryhmät ja vesijumppa. Suosimme ensisijaisesti kunnan liikuntatoimen tarjoamia vaihtoehtoja harkitessamme tuen myöntämistä.Tämä koskee myös Siuntion ja Inkoon tarjoamia liikunta-aktiviteettejä.

Uinti

Tiesithän, että Kirkkonummen uimahalli myöntää erityisuimakortteja omaehtoiseen uintiin? Kortti on voimassa ostopäivästä lähtien vuoden. Kortin oston yhteydessä tulee esittää henkilöllisyystodistus ja Kela-kortti. Kela-Kortin takana olevasta merkinnästä selviää sairausryhmäsi.

Lisätietoja saat uimahallilta puhelimitse 09 2967 2575.