Jäsenedut

Hengitysliitto tarjoaa valtakunnalliset jäsenetunsa kaikille paikallisten hengitysyhdistysten jäsenille. Valtakunnalliset jäsenedut näet Hengitysliiton sivuilta.

Paikalliset jäsenedut

Liittymällä Tampereen Hengitysyhdistys ry:n jäseneksi saat

• ohjausta ja neuvontaa hengityssairauksien ennaltaehkäisystä, hoidosta ja kuntotuksesta
  • liikuntaryhmät ja -tapahtumat, tiedotustilaisuudet, vertaisryhmät, kerhot ja virkistystoiminta
  • hengityshoidon apuvälineitä toimistolta jäsenhintaan
  • Pirkanmaan Puhallus -jäsenlehtemme 4 krt/vuosi

Myynnissä toimistollamme

• tuloilmansuodattimia ikkunoihin ja tuuletusluukkuihin
  • riittoisaa, hajusteetonta, säilytemyrkytöntä ja zeoliititonta pesuainetta 8 kilon pakkauksissa sekä huuhteluainetta herkkäihoisille
  • juhlia tulossa? Jäsenille vuokrattavissa 40 hengen kahviastiasto.
  • Itsekontrollipiste osoitteessa Kuninkaankatu 34 A3, avoinna toimiston aukioloaikoina.
    Itsekontrollipisteessä yhdistyksemme jäsenet voivat käydä mittaamassa verenpaineensa ja PEF-arvonsa. Pisteessä on myös vaaka.

Sisäilmainfopiste Tampereella ympäristötietokeskus Moreeniassa, Satakunnankatu 13 b, Patosilta. Avoinna tiistaisin kello 10–15 ja keskiviikkoisin ja torstaisin kello 10–18.