Jäsenedut

Hengitysliitto tarjoaa valtakunnalliset jäsenetunsa kaikille paikallisten hengitysyhdistysten jäsenille. Valtakunnalliset jäsenedut näet Hengitysliiton sivuilta.

Yhdistys tarjoaa normaalin yhdistystoimintansa ohella myös muita palveluita ja aktiviteetteja, kuten

• jäsenetuja
  • kotiapua
  • retkiä
  • neuvontapuhelimia
  • toimistossa myytäviä tuotteita
  • vertaisryhmiä

Kotiapu

Kotiavusta saat apua muun muassa

• siivoukseen ja ikkunanpesuun asiakkaan ainein ja välinein
  • ruoanlaittoon
  • pyykkihuoltoon ja mattojen pesuun
  • kaveriksi kauppa-asioille.

Tuntiveloitus vuonna 2024 jäsenille on 12 euroa tunnilta.

Kotiapua on varattava yhdellä kerralla vähintään 2 tuntia ja enintään 6 tuntia. Muuten tilausten määrää ei ole rajoitettu.

Mikäli asiakas haluaa kaksi kotiavustajaa kerralla, hinta on 24 euroa tunnilta. Jos toimistolta tarjotaan kahta avustajaa kerralla, on hinta silloin 12 euroa tunnilta.

Varauksen voit tehdä Pohjois-Karjalan Hengitysyhdistyksen toimistolta soittamalla numeroon 050 306 7594.

Paikalliset jäsenedut

• Kotiapu jäsenhintaan 12 euroa tunnilta.
  • Vuonna 2024 tuemme jäsentemme vesiliikuntaa Joensuun uimahalleissa. Tuki on 1 euro jokaisesta ostetusta normaalihintaisesta lipusta. Vuosikortin ja seniorikortin hyvitykset ovat 30 euroa vuodelta. Etu koskee myös perheenjäsentä, joka on maksanut perheenjäsen jäsenyyden. Lapsijäsenen uimaliput korvataan täysimääräisenä. Tuen saa toimistolta kuittia vastaan kuukauden sisällä ostopäivästä. Huomioithan, että jäsenmaksun on oltava maksettu.
  • Toimistolla on myytävänä suruadresseja jäsenhintaan 8 euroa ja onnittelukortteja hintaan 3 euroa. Ei jäsenille suruadressit maksavat 11 euroa ja onnittelukortit 3,50 euroa.

Jäsenetuja yrityksissä

• Ei ole tällä hetkellä.