Yhdistyksen ja Hengitysliiton jäsenedut

Oulaisten Seudun Hengitysyhdistys on neuvotellut jäsenilleen Urheiluliike Pajalasta 10 prosentin alennuksen. Alennus koskee kaikkia tuoteryhmiä lukuun ottamatta polkupyöriä, aseita ja ampumatarvikkeita. Näytä jäsenkorttisi kassalla!

Yhdistys tarjoaa vuonna 2023 jäsenilleen 20 euroa tukea uintilippujen, hieronnan, jalkahoidon tai vaikkapa kulttuuritapahtuman pääsylipun hintaan. Edun käyttökohteen voit valita mielesi mukaan. Maksa haluamasi lippu tai palvelu ja lähetä kuitti sekä palautusmaksua varten tarvittava tilitieto rahastonhoitaja Sirkka Raudaskoskelle. Sirkan osoite on Hirsiperäntie 74, 86300 Oulainen.

Myös Hengitysliitto tarjoaa jäsenetuja hengitysyhdistysten jäsenille. Tutustu tarjontaan ja käytä hyödyksesi!