Kaivattu kerho starttasi Oulaisissa

Hengitysyhdistyksen pitkään tauolla ollut kerho aloitti uudelleen toimintansa helmikuun puolivälissä. Ilmassa oli iloa, naurua ja porinaa, kun tuvantäysi kerholaisia suunnitteli kevätkauden tapaamisia Olotilassa.

”Olen tosi iloinen itsekin”, huokaisee yhdistyksen puheenjohtaja Aila-Marketta Lapiolahti.

”Kerholla on pitkä ja hieno historia. Yhdistystoiminta on aaltoliikettä ja monista syistä tauko toiminnassa muodostui vuosien mittaiseksi”, kertaa Aila-Marketta. Mutta aina voi aloittaa uudelleen!

Keväälle on suunniteltu muutamia tapaamisia. Päivämääristä on lyöty lukkoon vasta 16.3. Kaupunkilaisten yhteinen olohuone Olotila on niin suosittu, että sinne on vaikea saada soviteltua aikoja kaikille halukkaille. Niinpä hengitysyhdistyksen kerhonkin tapaamiset varmistuvat vasta jonkin ajan kuluttua.

Maaliskuun puolivälissä tavataan varmasti. Mitä silloin on ohjelmassa, Aila-Marketta?

”Tuolijumppaa ainakin on tulossa. Ja kenties yllätys”, kuuluu arvoituksellinen vastaus.